با حضور کریمی و معاونین شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور صورت گرفت؛

بررسی طرح جامع و بهسازی مجموعه ورزشی شهید شیرودی

۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۵:۴۰:۰۲
کد خبر: ۷۸۷۱۵۹
بررسی طرح جامع و بهسازی مجموعه ورزشی شهید شیرودی
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور امروز چهارشنبه از مجموعه ورزشی شهید شیرودی بازدید کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهندس کریمی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور باتفاق معاونین خود امروز چهارشنبه 21 آذرماه 1397 در دفتر مدیریت مجموعه حضور بهم رسانند.

در ابتدا جلسه ای با حضور تمامی اعضا برگزار و کابلی مدیر مجموعه ورزشی شیرودی در خصوص اماکن مختلف مجموعه خصوصاً پیست و سالن بدنسازی دوومیدانی، سالن های شهید افراسیابی، بوکس، ژیمناستیک، بدمینتون، استخرهای شهیدان تاجیکی و نوفلاح، زمین های چمن طبیعی شماره یک و دو، استخر روباز قهرمانی و زمینهای تنیس توضیحات جامعی را خدمت مدیرعامل شرکت ارائه نمودند.

در ادامه کریمی توضیحات و تأکیدات خود را در خصوص مباحث مطرح شده در جلسه و همچنین در خصوص طرح جامع و بهسازی مجموعه به حاضرین مطرح نموده و از تمامی معانین خواستار پیگیری مصوبات جلسه شدند. در خاتمه مهندس کریمی از انبارهای متعلق به فدراسیون های ورزشی و استخر روباز قهرمانی بازدید بعمل آورد.

در این بازدید، فتح اللهی معاون پشتیبانی، حسینی معاون مشارکت های مردمی و جذب سرمایه، هنرور مدیر طرح و برنامه، رهگذر سرپرست روابط عمومی و مسئول پیگیری های ویژه، باقری معاون پشتیبانی، آذرخوش معاون ورزشی، رضایی مسئول دفتر فنی و مطلق راد مسئول روابط عمومی مجموعه ورزشی شهید شیرودی نیز حضور داشتند.

شایان ذکر است جلسه و بازدید به مدت سه ساعت به طول انجامید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز