پس از رسانه‌ای شدن خبر حضور مهاجم آفریقایی در ایران صورت گرفت؛

چراغ سبز توره برای حضور در استقلال +عکس

۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۹:۰۱:۰۲
کد خبر: ۷۸۷۱۸۷
چراغ سبز توره برای حضور در استقلال +عکس
استقلال برای تقویت خود در نیم فصل دوم برنامه های ویژه ای دارد و سخت به دنبال تقویت خود در پست های مختلف از جمله خط حمله است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مدیرعامل باشگاه استقلال در سفری که به امارات داشت وضعیت مهاجمی آفریقایی که سابقه حضور در لیگ ایران را هم دارد جویا شده است. ابراهیم توره که سابقه بازی در پیکان، پرسپولیس و سپاهان را دارد در مجموع ۶۰ گل در فوتبال ایران به ثمر رساند و عملکرد بسیار خوبی را از خود به جای گذاشت.

توره بعد از مدت کوتاهی که در امارات و عجمان حضور داشت راهی تیم موناکو فرانسه شد و آن جا هم عملکرد بسیار خوبی داشت. بعد از موناکو، توره به فوتبال امارات بازگشت و راهی تیم النصر شد که بهترین کارنامه را از خود به جا گذاشت. این بازیکن سنگالی در تیم النصر در ۴۳ بازی ۳۴ گل به ثمر رساند.

این مهاجم سنگالی بعد از النصر راهی تیم لیائونینگ چین شد اما در آن تیم در مقطع کوتاه در ۱۰ بازی ۲ گل به ثمر رساند. البته این بازیکن در چین با مصدومیت طولانی مدت نیز دست و پنجه نرم کرد.

توره در فصل گذشته در تیم آژاکسیو در لیگ دو فرانسه حضور داشت و در ۱۶ بازی ۵ گل به ثمر رساند. پس از رسانه ای شدن خبر حضور مهاجم آفریقایی در ایران او با انتشار این پیام به نوعی به استقلالی ها برای پیوستن در این تیم چراغ سبز نشان داد:

 

 

نظر شما
پرونده ویژه