تیم نسبت به اول فصل تغییر کرده و شرایط خیلی خوب شده است؛

عنایتی:استقلال رقابت سختی در آسیا دارد/ روند خیلی خوبی را در گل‌های زده شده دیدیم

۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۸:۰۶:۵۳
کد خبر: ۷۸۷۱۹۷
عنایتی:استقلال رقابت سختی در آسیا دارد/ روند خیلی خوبی را در گل‌های زده شده دیدیم
مهاجم سابق استقلال گفت:خوشبختانه شرایط نسبت به اول فصل تغییر کرده و در این چند بازی خیلی خوب شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رضا عنایتی ضمن ابراز تسلیت و تأسف بابت فوت مرحوم ایرج دانایی فرد، در این خصوص گفت: باید قبل از اینکه این عزیزان به بیماری دچار شوند در کنارشان بود. یک فوتبالیست وقتی فوتبال را کنار می‌گذارد دچار مرگ اولش می‌شود و و بعد از آن نیاز دارد تا در شادی، غم و سختی همراهی شود. باید بیشتر قدر این عزیزان را می‌دانستیم. به خانواده ایشان و جامعه فوتبال این ضایعه را تسلیت می‌گویم.
 
رضا عنایتی در ادامه صحبت‌هایش در خصوص شرایط استقلال اظهار کرد: خوشبختانه شرایط نسبت به اول فصل تغییر کرده و در این چند بازی خیلی خوب شده است. فکر می‌کنم شوک از دست دادن بازیکنان تأثیر گذار فصل گذشته باعث شد که تیم تمرکز کمتری در ابتدای فصل داشته و تحت فشار باشد. ما دیدیم که در این چند بازی اخیر تیم با انگیزه بازی می‌کند و به خوبی موقعیت سازی می‌کند اما نباید مشکلات را نادیده گرفت. استقلال رقابت سخت‌تری در آسیا دارد و باید خودش را برای آن مسابقات آماده کند. انشاءالله با اضافه شدن چند مهره در نیم فصل دوم، استقلال بتواند چه در لیگ داخلی و چه در لیگ قهرمانان آسیا موفق تر شود و بهتر هم نتیجه بگیرد.
 
مهاجم سابق استقلال در خصوص گلزنی‌های اخیر این تیم گفت: روند خیلی خوبی را در گل‌های زده شده از استقلال دیدیم. بازیکنان به خوبی و با اعتماد به نفس توانستند گل بزنند. اینکه استقلال گلزنان گسترده‌ای دارد می‌تواند خوب باشد. استقلال اگر در نیم فصل یارگیری می کند نباید به دنبال نام‌ها برود و باید سعی کند بنا به نیازش یارگیری کند بازیکانی هم که به استقلال می‌آیند باید شرایط تیمی مثل استقلال را درک و تلاش بیشتری کنند تا بتوانند موثر باشند.عنایتی در آخر در خصوص بازی پیش رو مقابل تیم پدیده گفت: پدیده خوب بوده و یکی از تاکتیکی ترین تیم‌های این فصل است. برای استقلال رقیب قابل احترامی است و مسلماً بازی سختی پیش رو دارند. اما نباید فراموش کرد که استقلال تیم بزرگی است و اگر روند بازی‌های قبلی را داشته باشد می‌تواند با نتیجه‌ خوبی این مسابقه را پایان دهد.

نظر شما
پرونده ویژه