جدیدترین طلبکار سرخپوشان مشخص شد؛

دروازه‌بان سابق پرسپولیس به دنبال مطالباتش است+عکس

۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۲۳:۰۰:۳۷
کد خبر: ۷۸۷۲۱۳
دروازه‌بان سابق پرسپولیس به دنبال مطالباتش است+عکس
دروازه‌بان سابق تیم‌های فولاد خوزستان و سایپا، جدیدترین طلبکار باشگاه پرسپولیس تهران است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، میثاق معمارزاده، دروازه بان 35 ساله فوتبال ایران که سابقه بازی در تیم های فولاد خوزستان، سایپا و راه آهن را در کارنامه خود دارد و طی 2 دوره به پرسپولیس تهران پیوست، جدیدترین طلبکار این باشگاه لقب گرفته و مسئولان باشگاه سرخپوش در صدد هستند تا با این بازیکن تسویه حساب کنند.

معمارزاده پس از حضور در پارسه، دیگر در تیمی بازی نکرد و اکنون درصدد است تا به فوتبال باشگاهی بازگردد اما خطری که سرخپوشان را در آستانه آغاز لیگ قهرمانان آسیا 2019 تهدید می کند، طلبکاران هستند. مسئولان باشگاه پرسپولیس سال گذشته با کمک مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و ... مجوز حضور در آسیا را کسب کردند و این فصل هم با برخی طلبکاران از جمله معمارزاده و ... روبرو هستند.

 

البته حضور 2 تیم (پرسپولیس و استقلال ایران) در مرحله گروهی و دو تیم (سایپا و ذوب آهن) در مرحله پلی آف قطعی است و باشگاه ها باید با تسویه طلبکاران شان مجوز حضور در لیگ قهرمانان فصل بعد را بدست آورند.

او در چندماه گذشته با گرشاسبی، مدیرعامل سابق پرسپولیس به توافق رسیده بود تا پولش را دریافت کند اما این اتفاق رخ نداد و حالا با آمدن ایرج عرب، باید دید آیا سرپرست جدید سرخپوشان با معمارزاده توافق خواهد کرد یا خیر؟

تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2019 با تیم های السد قطر، الاهلی عربستان و برنده دیدار پلی آف همگروه است.

نظر شما
پرونده ویژه