از هوادارانمان تشکر می‌‌کنم؛

برانکو: می‌خواهیم با برد نیم فصل را به پایان برسانیم/ پرسپولیس از قضاوت داوران بیشتر از سایر تیم‌ها ضربه خورده است

۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۳:۴۲:۵۰
کد خبر: ۷۸۷۴۵۴
برانکو: می‌خواهیم با برد نیم فصل را به پایان برسانیم/ پرسپولیس از قضاوت داوران بیشتر از سایر تیم‌ها ضربه خورده است
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: از هوادارانمان تشکر می‌‌کنم که همواره ما را تشویق کردند. هفته آخر لیگ است و می‌خواهیم با پیروزی نیم فصل را به پایان برسانیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، ظهر امروز در کنفرانس خبری پیش از آخرین دیدار نیم فصل لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: پیش از هر چیز از رسانه‌های گروهی بابت تأخیرم در این نشست عذرخواهی می‌کنم. حدود یک ساعت و نیم طول کشید تا اینجا برسم، درباره بازی باید بگویم که هفته آخر لیگ است و می‌خواهیم با پیروزی نیم فصل را به پایان برسانیم.

وی افزود: بعد از دیدار فردا، بازیکنان استراحت می‌کنند. ما هم تیم را کامل‌تر جمع می‌کنیم تا در نیم فصل دوم با قدرت کارمان را ادامه بدهیم. بعد از بازی خوب در اصفهان، مقابل پارس جنوبی هم می‌خواهیم تأکیدی بر آن بازی شود. البته می‌دانیم بازی سختی داریم، هیچ جا بازی راحتی نداشتیم، اما خواست و بخت ما یکی بوده است. در مورد تیم‌مان نمی‌خواهم در مورد مشکلات حرف بزنم چون در اصفهان خبرنگاری از من پرسید؛ شما مدام به دنبال بهانه‌جویی هستید، اما شما شاهدید که هرگز دنبال بهانه‌جویی نبوده‌ام و نیستم.

ایوانکوویچ درباره بازگشت احتمالی فرشاد احمدزاده و مهدی طارمی به پرسپولیس تصریح کرد: این سؤال موضوع امروز نیست و هفته بعد درباره آن حرف می‌زنیم. همیشه در خدمت رسانه‌ها  هستم و تمرین ما هر روز باز است. ما تا پنج‌شنبه هفته آینده تمرین می‌کنیم و هر سؤالی خواستید می‌توانید بپرسید اما برخی اطلاعات جزو اسرار باشگاه است و نباید اعلام شود.

برانکو درباره اینکه چه برنامه‌ای برای نیم فصل تیم‌تان دارید، ‌خاطرنشان کرد: ما تا پنج‌شنبه تمرین می‌کنیم و بعد از آن تمرینات تعطیل می‌شود و از ۱۲ دی تمرینات‌مان را آغاز خواهیم کرد. سپس ۱۸ دی راهی قطر می‌شویم و ۳۰ دی به تهران می‌آییم تا ادامه تمرینات را انجام بدهیم.

سرمربی پرسپولیس درمورد اینکه برخی تلاش کردند موفقیت‌های پرسپولیس را زیر سؤال ببرند که این تیم با حمایت داوران موفق شده است، عنوان کرد: البته این تلخی‌ها همیشه هست. همیشه تکرار می‌کنم هر کسی وقت دارد بنشیند و بازی‌ها را دقیق آنالیز کند. آن موقع مشخص می‌شود که قطعا ما بیشتر از همه تیم‌ها از داوری ضرر کرده‌ایم. اگر کسی دوست دارد یک بازی نشان بدهد که اوتی برای ما گرفته شده که اوت نبوده است، حالا مسائل دیگر را نمی‌گویم، اما من می‌توانم دقیق نشان بدهم که صد نمونه بوده که ما از آن صدمه دیده‌ایم.

ایوانکوویچ درمورد مصدومان و محرومان بیان کرد: کامیابی‌نیا محروم است و بازیکنان مصدوم هم داریم اما نمی‌خواهم گلایه کنم که بگویند بهانه‌جویی می‌کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز