برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم؛

تارتار: امیدوارم عملکرد خوبی مقابل پرسپولیس داشته باشیم

۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۵:۱۱:۱۳
کد خبر: ۷۸۷۵۰۵
تارتار: امیدوارم عملکرد خوبی مقابل پرسپولیس داشته باشیم
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم از انگیزه بالای بازیکنان خود برای تقابل با پرسپولیس خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی تارتار در نشست خبری تیمش پیش از بازی برابر پرسپولیس با اشاره به شرایط تیمش برای این بازی اظهار داشت: به آخرین بازی فصل رسیده ایم و حالا باید مقابل تیمی بازی کنیم که عملکرد قابل قبولی در نیم فصل اول داشته است. بازی برابر پرسپولیس برای هر تیمی سخت است و باید تلاش زیادی انجام دهیم تا به هدفمان در این دیدار دست پیدا کنیم.  پرسپولیس در طول نیم فصل اول عملکرد قابل قبولی داشته اما تلاش می کنیم به آنچه که می خواهیم دست پیدا کنیم.

تارتار در پاسخ به این پرسش که برای جذب نفرات جدید در فصل نقل و انتقالات چه برنامه ای دارید؟ گفت: در فصل نقل و انتقالات آن هم در نیم فصل شرایط گرفتن بازیکن بسیار سخت است. تیم ها بازیکنان خوب خود را به هیچ تیمی نمی دهند. باید تلاش زیادی کنیم تا بازیکنانی را جذب کنیم که برای ما مفید باشند.

وی در خصوص تعطیلات 50 روزه لیگ نیز گفت: این تعطیلات به خاطر بازی های تیم ملی طولانی شده است؛ نه تنها ما بلکه همه تیم ها مجبورند پس از چند روز استراحت دوباره همانند شروع فصل بدنسازی کامل را انجام دهند و این می تواند برای همه تیم ها دردسرساز بشود.

سرمربی پارس جنوبی خاطرنشان کرد: البته همه ما دوست داریم که تیم ملی کشورمان در جام ملت های آسیا موفق باشد و باید هرگونه همکاری را با سرمربی تیم ملی انجام دهیم اما اعتقاد دارم این تعطیلات 50 روزه به سود هیچ کدام از تیم های لیگ برتری نخواهد بود.

تارتار در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم فردا برابر پرسپولیس با ارائه یک بازی خوب به استقبال تعطیلات نیم فصل و شروع دوباره تمرینات رفته تا در نیم فصل دوم با تلاش بچه ها و مسئولان عملکردی موفق در لیگ هجدهم داشته باشیم.

نظر شما