بازی امروز باکیفیت نبود؛

طباطبایی: نیمکت استقلال گرانقیمت است/ آبی‌ها در گلزنی ضعف دارند

۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۸:۰۲:۲۶
کد خبر: ۷۸۷۵۳۱
طباطبایی: نیمکت استقلال گرانقیمت است/ آبی‌ها در گلزنی ضعف دارند
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تیم استقلال مقابل پدیده بازی زیاد خوبی را انجام نداد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هادی طباطبایی، پیشکسوت استقلال درباره بازی این تیم مقابل پدیده، گفت: بازی نیمه اول متعادل بود، 10، 15 دقیقه اول استقلال تیم برتر میدان بود اما نیمه دوم استقلال بهتر بود آن هم به خاطر حضور هواداران و میزبانی بود که فشارهای زیادی وارد کرد اما در مجموع کیفیت لازم را نداشتیم، ما در حمله کم تعداد هستیم، اصلاً مهاجمان حمله و نفوذ نمی‌کنند، نیاز داریم دفاع چپ و راست نفوذ کند و مهاجمان بیشتری داشته باشیم دیدید که به همین دلیل تک موقعیت‌هایی کسب شد که از دست رفت.

وی درباره داوری این دیدار، عنوان کرد: نگاهم این بود داوری اشتباهی داشته اما باید در صحنه  آهسته بهتر ببینیم، هواداران هم نگران بودند که داور اشتباه می‌کند.

دروازه‌بان اسبق استقلال درباره گلی که داور قبول نکرد، اظهار داشت: نمی‌دانم ‌آفساید بود یا خطا روی دروازه‌بان اعلام کرد البته داور دستش را به نشان آفساید بالا برد.

طباطبایی گفت: ما کیفیتی ندیدیم از روز اول هم ندیدم همان موقع گفتم اما موضع گرفتند، نظر باشگاه این بوده اما سؤال من این است آیا ارزش واقعی این بازیکنان این قدر بوده است. واقعاً ببینید ارزش این بازیکنان در اروپا چقدر بوده است اینها بازیکن معمولی هستند. جوان‌هایی را در ترکیب استقلال می‌بینیم در حالی که بازیکنان گرانقیمت زیادی روی نیمکت این تیم می‌نشینند، نفراتی که برای جذب آنها هزینه زیادی شده و به نظر می‌آید که این کار به اشتباه صورت گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز