در دو رشته تفنگ و تپانچه؛

سبز فرازان سپاهان قهرمان نیم فصل اول لیگ دسته یک تیراندازی بانوان شد

۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۹:۴۸:۰۷
کد خبر: ۷۸۷۵۴۲
سبز فرازان سپاهان قهرمان نیم فصل اول لیگ دسته یک تیراندازی بانوان شد
نیم فصل اول لیگ دسته یک تیراندازی بانوان با قهرمانی تیم سبز فرازان سپاهان در دو رشته تفنگ و تپانچه همراه بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته پایانی نیم فصل اول لیگ دسته یک تیراندازی بانوان امروز 22 آذر ماه با حضور 9 تیم در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که در مجموع امتیازات، تیم سبز فرازان سپاهان با 55 و 43 امتیاز به عنوان قهرمان و تیم هیات ناجا با45 و 39 امتیاز به عنوان نایب قهرمان در دو رشته تفنگ و تپانچه معرفی شدند. همچنین تیم با شگاه البرز با 12 امتیاز و تیم مقاومت مرکزی با 16 امتیاز در جایگاه سوم جدول نیم فصل قرار گرفتند.

در مسابقات برگزار شده در رشته تفنگ، تیم مقاومت مرکزی به عنوان تیم میزبان در مقابل تیم های، سبز فرازان سپاهان، هیات ناجا، باشگاه البرز، بازرگانی محمد نژاد مازندران، ساچمه بیژن، هیات گرمسار و کرمان نتیچه را واگذار کرد و در برابر تیم باشگاه انقلاب به پیروزی رسید. در بخش تپانچه بادی نیز تیم میزبان در مقابل سایر تیم های به پیروزی دست یافت. با برگزاری فینال تفنگ بادی، مرضیه باور ساد از سبز فرازان سپاهان، کمند مهرانی از هیات ناجا و فائزه قربانی نژاد از ساچمه بیژن موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند.

نوشین پی خسته از بازرگانی محمد نژاد مازندران و مژگان عبدالهی از سبز فرازان سپاهان هم موفق شدند مقام‌های اول و دوم رشته تپانچه را از آن خود کنند. در این رشته زهره صادقی ، تیرانداز تیم ساچمه بیژن به مقام سومی دست یافت.این دوره از مسابقات با حضور مسعود شیخی فرد مدیر کمیته مسابقات و لیگ فدراسیون و مسعود کلهر خبره ورزشی برگزار شد .

نظر شما