در هفته پانزدهم لیگ برتر صورت می‌گیرد؛

تقابل پاییزی تراکتور و فولاد در آخرین هفته لیگ هجدهم

۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۰۷:۲۳:۰۰
کد خبر: ۷۸۷۵۷۳
تقابل پاییزی تراکتور و فولاد در آخرین هفته لیگ هجدهم
تیم فوتبال فولاد در رقابت‌های لیگ برتر امروز به مصاف تیم فوتبال تراکتورسازی می‌رود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال تراکتورسازی در اخرین دیدار از رقابت‌های نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌رود.

تراکتورسازی که شانس رسیدن به رتبه سوم جدول را دارد به مصاف فولادی می رود که افشین قطبی را روی نیمکت خود می‌بیند. قطبی وعده آسیایی شدن فولاد را داده است که با از دست دادن امتیازات نیم فصل اول کار مشکلی به نظر می رسد. تراکتورسازی هم که با آمدن تقوی به این تیم جان دوباره‌ای گرفته نمی‌خواهد از کورس قهرمانی جا بماند. از گوشه و کنار هم خبر می رسد که مهدی طارمی با پیشنهاد نجومی زنوزی مواجه شده است تا جای خالی مهاجمان خارجی این تیم را بگیرد.

تیم تراکتورسازی بعد از کسب 13 امتیاز از 5 بازی گذشته خود حالا یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر محسوب می شود. افشین قطبی و مسعود شجاعی فقط در تیم ملی مستقیم با هم کار کردند و بعید است در آینده نیز چنین تجربه ای تکرار شود. در روزهایی که تیم ملی شرایط خوبی در مقدماتی جام جهانی نداشت و برای صعود به جام جهانی 2010 نیاز به کسب 3 پیروزی مقابل امارات، کره شمالی و کره جنوبی داشت با افشین قطبی وارد میدان های سخت شد.

تراکتورسازی امروز مقابل فولاد کار راحتی ندارد و باید در خانه و مقابل چشمان هواداران خود به برد برسد. انگیزه بازیکنان فولاد با حضور قطبی بیشتر شده است و امکان دارد که تراکتوری ها را با چالش مواجه کند.

نظر شما