محمدرضا اسلامی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

شیمیدر از لیگ امسال قهرمانی می‌خواهد/ مصدومیت کامرانی کار دست‌مان داد/ پتروشیمی تیم بزرگی است

۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۷:۲۹:۴۸
کد خبر: ۷۸۷۶۶۷
شیمیدر از لیگ امسال قهرمانی می‌خواهد/ مصدومیت کامرانی کار دست‌مان داد/ پتروشیمی تیم بزرگی است
سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر گفت: در بازی مقابل پتروشیمی تلاش کردیم که برنده از زمین خارج شویم و اعتقاد ما بر این است که علیرغم اینکه نتیجه را واگذار کردیم ولی برنده این بازی بودیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمدرضا اسلامی، سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر در پایان هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال که اولین باخت را مقابل پتروشیمی به دست آورد درخصوص این بازی و شرایط تیمش صحبت کرد.

اسلامی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به عملکرد خوب شاگردانش در این بازی اظهار داشت: بازی خوبی بین دو مدعی قهرمانی در لیگ امسال برگزار شد و دو تیم بازی پایاپایی را انجام دادند. لیگ امسال بسیار شرایط حساسی دارد و چند تیم شانس رسیدن به فینال را دارند و از این‌رو بازی ما مقابل پتروشیمی بسیار حساس و نزدیک بود. امسال خوشبختانه بعد از یکی دو سال غیبت، شیمیدر توانست با قدرت در لیگ حضور پیدا کند و توانستیم تیم یکدست و همگونی را درست کنیم. این لیگ طولانی خواهد بود و تا اردیبهشت‌ماه به طول خواهد انجامید.

وی در ادامه افزود: در بازی مقابل پتروشیمی تلاش کردیم که برنده از زمین خارج شویم و اعتقاد ما بر این است که علیرغم اینکه نتیجه را واگذار کردیم ولی برنده این بازی بودیم. ما در شرایطی در زمین حاضر شدیم که جمشیدی به دلیل سرماخوردگی و یوسفوندی به دلیل پیچیدگی مچ پا در زمین حاضر نبودند و مهدی کامرانی را نیز در بدترین زمان بازی به دلیل آسیب‌دیدگی از دست دادیم که قطعا اگر این بازیکنان را به شکل مطلوب می‌داشتیم در نتیجه بازی تاثیرگذار بود. مجبور شدیم از چند بازیکن جوان که تجربه چندانی در لیگ نداشتند استفاده کنیم.

سرمربی تیم شیمیدر ادامه داد: ریباند و پنالتی دو مسئله مهم در بازی بسکتبال است که این دو موضوع برای هر تیمی می‌تواند تاثیرگذار باشد که ما در بازی مقابل پتروشیمی متاسفانه در ریباندها و ضربات پنالتی نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم. هرچند که نباید از بازی خوب پتروشیمی بگذریم چون این تیم بسیار بزرگ است و چند بازیکن اصلی آن عضو ثابت تیم ملی هستند که چند سال است در کنار هم کار می‌کنند. پتروشیمی توانست در بازی‌های قهرمانی آسیا با هفت بازیکن عنوان قهرمانی را به دست آورد.

اسلامی خاطرنشان کرد: تیم شیمیدر با هدف و برنامه‌ریزی در لیگ امسال حضور پیدا کرده و سعی خواهیم کرد در بازی‌های آینده این شکست را جبران کنیم. نگاه ما در این تیم ساختارسازی است و می‌خواهیم در کنار قهرمانی لیگ، بازیکنان جوان را نیز تربیت کنیم که در آینده به تیم ملی خدمت کنند. جوانان ما در لیگ امسال نمایش قابل قبولی داشتند و می‌خواهند خودشان را به بازیکنان بزرگ برسانند. در بازی‌های آینده نقاط ضعف و قوت خود را برطرف خواهیم کرد و با صلابت حاضر خواهیم شد چون هدف ما قهرمانی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز