ساغر آجیلی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بدون شکست بودن در لیگ برتر بسکتبال افتخار بزرگی است/ نامی‌نو برای قهرمانی می‌جنگد

۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۸:۱۵:۲۷
کد خبر: ۷۸۷۷۰۳
بدون شکست بودن در لیگ برتر بسکتبال افتخار بزرگی است/ نامی‌نو برای قهرمانی می‌جنگد
بازیکن تیم بسکتبال نامی‌نو گفت: از ابتدا هدف ما این بود که بتوانیم در پلی‌آف حضور داشته باشیم و در ادامه راه نیز با جدیت و تلاش سعی خواهیم کرد این روند روبه رشد را همچنان حفظ کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هفته اول دور برگشت لیگ برتر بسکتبال بانوان روز گذشته برگزار شد و تیم نامی‌نو که تنها تیم بدون شکست این فصل است یک برد دیگر به دست آورد و مقابل نارسینا به پیروزی رسید.

ساغر آجیلی بازیکن خوب نامی‌نو در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص این پیروزی اظهار داشت: بازی سختی مقابل نارسینا داشتیم و با وجود اینکه مژگان خدادادی را به دلیل مصدومیت نداشتیم ولی تیم همه تلاش خود را در این بازی انجام داد و توانستیم به پیروزی برسیم. تیم نارسینا نسبت به فصل پیش شرایط بهتری در لیگ دارد و قوی‌تر شده است و مقابل ما نیز با انگیزه مضاعف‌تری در زمین حاضر شدند و همین موضوع کار را برای ما سخت‌تر کرد.

وی در ادامه افزود: در طول بازی هیچ‌گاه تیم نارسینا را دست کم نگرفتیم چون این تیم خیلی جنگنده بازی می‌کرد و در یک بازی نزدیک توانستیم پیروز شویم و همچنان تنها تیم بدون شکست در این فصل هستیم. از ابتدا هدف ما این بود که بتوانیم در پلی‌آف حضور داشته باشیم و در ادامه راه نیز با جدیت و تلاش سعی خواهیم کرد این روند روبه رشد را همچنان حفظ کنیم. بدون شکست بودن در لیگ افتخار بزرگی است که تیم نامی‌نو به خوبی تا به اینجای کار توانسته از عهده آن بربیاید.

بازیکن تیم نامی‌نو خاطرنشان ساخت: در این فصل از لیگ بانوان در هر دو گروه تیم‌های خوبی حضور دارند و شاهد بازی‌های متفاوتی از همه آنها هستیم. یکی از اتفاق‌‎‌های خوب در این فصل پخش شدن بازیکنان ملی‌پوش بین تیم‌ها است و دیگر هیچ تیمی زنگ تفریح تیم دیگر نخواهد بود و همه با انگیزه در مسابقات برای پیروزی تلاش می‌کنند.

نظر شما