پرسپولیس سه-پارس جنوبی جم یک؛

هت‌تریک مازندرانی‌ها برای پرسپولیس/ سرخپوشان قهرمانی نیم فصل را از دست دادند

۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۷:۱۱:۵۶
کد خبر: ۷۸۷۷۱۱
هت‌تریک مازندرانی‌ها برای پرسپولیس/ سرخپوشان قهرمانی نیم فصل را از دست دادند
تیم فوتبال پرسپولیس توانست با سه گل تیم فوتبال پارس جنوبی جم را شکست دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پارس جنوبی جم از هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال با نتیجه سه بر یک به نفع قرمزها به پایان رسید.

پرسپولیس در این مسابقه با لباس‌های قرمز، پارس جنوبی با لباس‌های زرد رنگ و تیم داوری با لباس‌های مشکی در زمین حاضر شدند. سرخپوشان آغازگر نیمه اول بازی بودند.

در دقیقه 4 پرسپولیس از جناح چپ توسط عالیشاه دست به حمله زد که در پی آن، یک پرتاب برای سرخپوشان بدست آمد. پرتاب بلند خلیل زاده به ضربه دروازه برای زردپوشان تبدیل شد.

در دقیقه 6 امید عالیشاه با مصدومیت از ناحیه دست مواجه شد و پس از مداوا به بازی ادامه داد. در دقیقه 13 همکاری خوب شایان و امید با ارسال عالیشاه همراه شد که توپ در اختیار رحمان احمدی قرار گر فت. در دقیقه 24 یاد و خاطر هادی نوروزی از سوی هواداران گرامی داشته شد. در دقیقه 27 زردپوشان دست به ضدحمله زدند که سید جلال حسینی با تیزهوشی توپ را مهار و در ادامه، حمله قرمزپوشان آغاز شد که در پی آن ارسال امید در دستان رحمان جای گرفت.

در دقیقه 31 علی علیپور در پی حمله خوب قرمزپوشان و ارسال عالی عالیشاه با یک گل استثنایی طاق دروازه پارس جم را فرو ریخت و اولین گل این بازی را به نام خود ثبت کرد. در دقیقه 34 سعید حسین پور تا آستانه باز کردن دروازه پارس جنوبی پیش رفت که توپ به رحمان احمدی برخورد کرد و دور شد. در دقیقه 37 زردپوشان از سمت چپ حمله ای را تدارک دیدند که ارسال توپ توسط مدافعان قرمزپوش دفع شد.

در دقیقه 39 بازیکنان پارس جنوبی جم با دو پرتاب بلند از سمت راست، قصد تهدید دروازه میزبان را داشتند که در نهایت ضربه بازیکن این تیم با اختلاف از روی دروازه بیرانوند به بیرون رفت. در دقیقه 41 زردپوشان صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند. ضربه زمینی محمد نوری به دیوار دفاعی برخورد کرد و بازی به جریان افتاد.

در دقیقه 43 ارسال زیبای آدام همتی از سمت راست توسط مدافعان تیم میهمان مهار و دور شد. در دقیقه 44 زردپوشان از دو جناح راست و چپ دو حمله را تدارک دیدند که در نهایت اعلام ضربه خطا به سود قرمزپوشان شد. داور برای نیمه اول، یک دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت. این دیدار در پایان نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

زردپوشان آغازگر نیمه دوم بازی بودند. طاهرخانی در نیمه دوم به جای سعید حسین پور برای پرسپولیس به زمین آمد. در دقیقه 47 در پی خطای بازیکن زردپوش روی علیپور، یک ضربه ایستگاهی برای میزبان بدست آمد. ارسال عالیشاه در دستان احمدی قرار گرفت. در دقیقه 50 علی علیپور گل دوم خود و پرسپولیس را با یک شلیک زمینی و دقیق به ثمر رساند.

روح ا... سیف الهی نیز به جای بازیکن مصدوم تیم پارس وارد زمین شد. در دقیقه 52 طاهرخانی روی بازیکن تیم میهمان خطا کرد و یک ضریه کاشته برای حریف و یک کارت زرد دریافت کرد. ضربه سیف الهی توسط مدافعان مهار شد. در دقیقه 50 همکاری خوب منشا و امید، عالیشاه را صاحب موقعیت کرد و او نیز با یک ضربه دیدنی سومین گل پرسپولیس را به نام خود ثبت کرد.

در دقیقه 52 طاهرخانی روی بازیکن تیم میهمان خطا کرد و یک ضریه کاشته برای حریف و یک کارت زرد دریافت کرد. ضربه سیف الهی توسط مدافعان مهار شد. در دقیقه 56 همکاری خوب منشا و امید، عالیشاه را صاحب موقعیت کرد و او نیز با یک ضربه دیدنی سومین گل پرسپولیس را به نام خود ثبت کرد.

در ادامه، بار دیگر پرسپولیس از سمت راست آهنگ دروازه حریف کرد که رحمان احمدی توپ را مهار کرد.

تیم پارس جنوبی هم در دو مورد؛ یکی ضربه کاشته و دیگری شوت نوری حریف خود را تهدید کردند که بی ثمر ماند.

در دقیقه 63 سیامک نعمتی از چند بازیکن حریف عبور کرد و متوقف شد که داور ادامه بازی را اعلام و پس از اعتراض نعمتی، به او کارت زرد نشان داد.

در دقیقه 65 در پی برخورد عالیشاه با بازیکن زردپوش، داور اعلام ضربه کاشته برای تیم میهمان کرد. ضربه کاشته از روی دروازه بیرانوند به بیرون رفت. 

بنگر جای خودش را به امیر شبانی بازیکن تازه نفس پارس جنوبی داد. در دقیقه 70 نیمار انتظاری بازیکن زردپوش، با استوک روی ران شجاع خلیل زاده ضربه وارد کرد و داور به یک کارت زرد بسنده کرد. شجاع برای لحظاتی از زمین خارج شد و پس از مداوا به زمین بازگشت.

در دقیقه 74 علی علیپور می‌رفت تا هت تریک کند که با برخورد به رحمان احمدی، این موقعیت از دست رفت. رحمان هم با مصدومیت جزیی مواجه و بعد از مداوا بازی به جریان افتاد. ارسال کرنر سرخپوشان از سمت چپ با مشت رحمان احمدی دور شد. در دقیقه 75 محمد نوری جای خودش را به شادکام برای پارس جنوبی داد.

در دقیقه 77 قرمزپوشان یک ضربه ایستگاهی از چپ بدست آوردند که پاسکاری آنها با ضربه برگردان شجاع خلیل زاده همراه شد که پیش از آن، داور اعلام آفساید کرده بود. در دقیقه 79 منشا جای خودش را به محمد امین اسدی برای پرسپولیس داد. در دقیقه 81 پرسپولیس توسط علی علیپور به گل چهارم رسید که داور اعلام خطای گلزن پرسپولیس را کرد.

در دقیقه 82 ارسال زردپوشان از سمت راست با ضربه سر مهاجم این تیم همراه شد که توپ از روی دروازه میزبان به بیرون رفت. در دقیقه 84 امید عالیشاه از میانه زمین شوتی را روانه دروازه پارس جنوبی کرد که از روی دروازه حریف گذشت. در دقیقه 86 در جناح راست، علی علیپور متوقف شد و یک ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس اعلام شد. ارسال عالیشاه با ضربه سر بازیکن قرمزپوش همراه شد که توپ در اختیار رحمان احمدی قرار گرفت.

در دقیقه 88 احسان حسینی به جای امید عالیشاه به زمین آمد. داور برای نیمه دوم، دو دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت. در دقیقه 92 روح ا... سیف الهی در محطه هجده قدم سرخپوشان توسط نعمتی متوقف شد و داور اعلام ضربه پنالتی کرد. سیف الهی زننده این ضربه و گل پارس جنوبی جم بود. این دیدار در پایان با نتیجه 3 بر 1 به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

تیم فوتبال پدیده به دلیل 19 گل زده بیشتر نسبت به پرسپولیس در صدر جدول قرار گرفت. قهرمان نیم فصل نخست لیگ هجدهم با نتیجه نهایی دیدار سپاهان و استقلال خوزستان مشخص می‌شود. با هر نتیجه‌ای که سپاهان در بازی فردا به دست آورد نمی‌تواند قهرمان نیم فصل شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز