کمبودهایی در پست‌های مختلف داریم؛

تارتار: لقب زنبورهای زرد را ترجیح می‌دهم/ بازیکنان ما تجربه لازم را نداشتند

۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۷:۳۳:۰۲
کد خبر: ۷۸۷۷۱۲
تارتار: لقب زنبورهای زرد را ترجیح می‌دهم/ بازیکنان ما تجربه لازم را نداشتند
سرمربی تیم پارس جنوبی جم گفت: من لقب زنبورهای زرد را ترجیح می‌دهم زیرا تیم ما به تیم‌های بزرگ نیش می‌زند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: بازی سختی برای ما بود. پرسپولیس فینالیست آسیا بود و این همه هوادار از این تیم حمایت می‌کردند. بازیکنان ما تجربه کافی برای مقابله پرسپولیس را نداشتند و تعدادی از بازیکنان ما برای اولین بارز بود که در آزادی بازی می‌کردند.

وی ادامه داد: زمین آزادی خیلی خوب نبود. می‌خواستیم پرسپولیس را از جلو پرس کنیم که تا حدودی موفق بودیم اما روی یکی از توپ‌ها که از پرس ما در رفت گل خوردیم. در نیمه دوم هم زمانی که 10 نفره بودیم گل دوم را خوردیم و روحیه خود را باختیم. بازیکن ما در بین دو نیمه نگفت که مصدوم است و با شروع بازی اعلام کرد که همسترینگش مشکل دارد. من مسئولیت این شکست را بر عهده می‌گیرم.

او اضافه کرد: ما می‌خواهیم نسبت به پارسال بهتر شویم و می‌خواهیم با این روند در لیگ پیش برویم اما بودجه ما قابل مقایسه با سایر تیم‌ها نیست و مشکلات اقتصادی داریم. البته مدیران در تلاشند که مشکلات مالی برطرف شوند.

تارتار درباره حمایت هواداران تیمش اظهار کرد: من دست هوادارنم را می‌بوسم که تا اینجا برای حمایت از ما آمدند و حتی به شهرهای دورتر هم می‌آیند. من لقب زنبورهای زرد را ترجیح می‌دهم زیرا تیم ما به تیم‌های بزرگ نیش می‌زند.

او ادامه داد: بازی به گونه‌ای بود که قبل از گل اول، ما خوب بودیم. آنها را تحت کنترل داشتیم و کاملا بازی پایاپای بود. در نیمه دوم گل خوردیم و نظم تیمی را از دست دادیم. به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم که روز خوبی را پشت سر گذاشتند. بازیکنان ما تجربه لازم را نداشتند. بحث تیم ملی هم هست. از هواداران عذرخواهی می‌کنم که شرمنده‌شان شدیم.

او در مورد بازی نکردن سیف‌اللهی از ابتدای بازی هم بیان کرد: ما برای هر دو نیمه برنامه داشتیم و می‌خواستیم در نیمه دوم از سرعت او استفاده کنیم که گل خوردیم و برنامه‌هایمان به هم ریخت.

تارتار درباره برنامه‌هایش برای ادامه فصل هم گفت: ما کمبودهایی در پست‌های مختلف داریم. باید با همکارانم فکر کنیم و بازیکنانی جذب کنیم که به ما کمک کنند. این موضوع در نیم فصل سخت است چون بازیکنان با تیم‌هایشان قرارداد دارند.

سرمربی پارس جنوبی در مورد حمایت از تیمش هم اظهارکرد: انصافا از سال گذشته خیلی سختی کشیدیم. نیم فصل اول هم سخت بود. با آمدن مهندس موسوی مشکلات ما تا حدودی رفع شد. درصد قابل توجهی از قرارداد بازیکنان پرداخت شده است. باید از او تشکر کنم. امیدوارم همه مسئولان استان به فکر این تیم باشند. ما تنها نماینده استان در لیگ برتر هستیم. دلخوشی مردم بوشهر تیم ماست. از همه کسانی که به ما کمک می‌کنند تشکر می‌کنم.

نظر شما