فردا برای بازیکنان واریزی خواهیم داشت؛

عرب: هواداران سنگ تمام گذاشتند/ برانکو فردا لیست خود را اعلام خواهد کرد

۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۷:۴۸:۳۰
کد خبر: ۷۸۷۷۱۴
عرب: هواداران سنگ تمام گذاشتند/ برانکو فردا لیست خود را اعلام خواهد کرد
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: اگر حق باشگاه پرسپولیس ضایع شود قطعاً آن را از مسیر قانونی پیگیری می‌کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ایرج عرب بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل پارس جنوبی گفت: بازی بسیار خوبی بود و نتیجه خیلی خوبی گرفتیم. بازیکنان ما هم تمام توان‌شان را به کار بستند و هواداران هم سنگ‌تمام گذاشتند. خوشحالم که نتیجه خوبی حاصل شد.

وی در پاسخ به این سؤال که چه برنامه‌ای برای نقل و انتقالات داریدف گفت: تاکنون دو جلسه خوب با برانکو داشتیم و تعامل خوبی در بین ما برقرار است. برانکو فنی و منطقی است و از فردا اقدامات لازم را با سرعت برای نقل و انتقالات انجام می‌دهیم.

وی در خصوص اینکه هیأت مدیره جدید که معرفی می‌شود، گفت: فعلاً اتفاقی نیفتاده ولی فکر می‌کنم در هفته آینده این اتفاق رخ خواهد داد.

عرب در خصوص اینکه چه زمانی لیست برانکو به وی داده می‌شود، گفت: قرار است برانکو فردا به ما لیست بدهد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص مشکلات مالی بازیکنان و پاداش AFC به سرخ‌پوشان گفت: من روز چهارشنبه به تمرین رفتم و شفاف مسائل مالی را به بازیکنان توضیح دادم. خدا را شکر همه مشکلات را قبول کردند و قرار است فردا هم به بازیکنان واریزی داشته باشیم که فکر می‌کنم دریافتی آنها به ۴۰ درصد می‌رسد.

خبرنگاری گفت استقلالی‌ها به پرسپولیس حمله کرده‌اند و واکنش شما به این موضوع چیست که عرب گفت: اجازه بدهید در مورد مسائل داوری و این چیزها اینجا صحبت نکنم ولی اگر موضوعی به ضرر ما باشد با جدیت آن را پیگیری می‌کنیم.

وی در خصوص کنایه کی‌روش به برانکو در بیانیه امروزش گفت: واقعاً جای این موضوعات اینجا نیست اجازه بدهید وارد حاشیه نشویم و کارمان را دنبال کنیم. همانطور که گفتم اگر حق باشگاه پرسپولیس ضایع شود قطعاً آن را از مسیر قانونی پیگیری می‌کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز