حامد کاویانپور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

نعمتی در نیم فصل دوم باید ضعف‌های خود را برطرف کند/ شخصیت برانکو با کی‌روش فرق دارد

۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۵:۱۰:۰۱
کد خبر: ۷۸۷۷۲۰
نعمتی در نیم فصل دوم باید ضعف‌های خود را برطرف کند/ شخصیت برانکو با کی‌روش فرق دارد
بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: برانکو هرگز به دنبال درگیری نیست. او در فضای آرام با تفکرات خود و توانایی‌هایش پاسخ منتقدان را می‌دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حامد کاویانپور، بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار سرخپوشان مقابل پارس جنوبی جم در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: بازی خوبی را از پرسپولیس شاهد بودیم. پرسپولیس بعد از یک هفته جنجالی توانست با یک برد شیرین پاسخ اما و اگرها را بدهد.

وی ادامه داد: معتقدم بازیکنی که در جریان بازی خطا بی مورد می‌کند و یا به داوری اعتراض دارد، میزان کیفیت بازی خود را به نمایش گذاشته است. دلایل مختلفی وجود دارد برای بازیکنی که به راحتی کارت زرد دریافت می‌کند. استرس، فشار روانی، مباحث فنی و بدنی می‌توانند شرایطی ایجاد کنند تا بازیکن در زمین نتواند تمرکز لازم برای بازی را داشته باشد. سیامک نعمتی از بازیکنان خوب ایران است اما باید در نیم فصل دوم نکات ضعف خود را برطرف کند.

کاویانپور با اشاره به اینکه با هرگونه تعطیلی لیگ برتر مخالف هستم، افزود: تعطیلی زیاد در میانه راه مناسب نیست زیرا هر کاری نظم خاص خود را دارد که با تعطیلی‌های بلند مدت شرایط برای تیم‌ها سخت می‌شود. از طرفی این تعطیلی‌ها می‌تواند به نفع تیم‌ها باشد. بازیکنان جدید در یک فضای مناسبی می‌توانند با تیم هماهنگ شوند. 

وی با تاکید بر اینکه برانکو در استفاده از بازیکنان جوان بسیار باهوش است، اضافه کرد: برانکو به بازیکنان جوان شناخت کامل دارد. سرمربی پرسپولیس به خوبی می‌داند که بازیکنان جوان را در چه زمانی به میدان بفرستد تا جوانان تیم قدر ارزش و تیمی که در آن بازی می‌کنند را به خوبی بدانند.

کاویانپور درباره شعار علیه کی‌روش توسط هوادران و پیام بحث برانگیز اینستاگرامی سرمربی تیم ملی ایران، گفت: کی‌روش به تیم ملی ایران شخصت و خدمات خوبی ارائه کرد اما به دلیل آنکه در ابزار و امکانات پیشرفته نیستیم کی‌روش به این راحتی درباره همه مسائل صحبت و اعتراض می‌کند در صورتی که وی هرگز در اسپانیا با این ادبیات صحبت نخواهد کرد. برانکو هرگز به دنبال درگیری نیست. وی در فضای آرام با تفکرات خود و توانایی‌هایش پاسخ منتقدان را می‌دهد.

نظر شما