طی مصاحبه‌ای مطرح شد؛

صحبت‌های بی‌پرده سیدجلال درباره بازگشت طارمی و احمدزاده

۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۵:۴۸:۳۳
کد خبر: ۷۸۷۷۳۶
صحبت‌های بی‌پرده سیدجلال درباره بازگشت طارمی و احمدزاده
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازگشت احتمالی مهدی طارمی و فرشاد احمدزاده، ۲ لژیونر فوتبال ایران به پرسپولیس اظهارنظر جالبی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیدجلال حسینی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره بازگشت احتمالی مهدی طارمی و فرشاد احمدزاده، ۲ لژیونر فوتبال ایران به پرسپولیس و اظهار نظر برخی کارشناسان بیان کرد: تصمیم گیرنده اصلی در این باره برانکو، سرمربی تیم است و من نمی توانم به این سوال پاسخ دهم و مهم ترین شخص، برانکو است که می تواند در این باره جواب دهد.

او درمورد احتمال قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ امارات اظهار کرد: امیدوارم تیم ملی فوتبال کشورمان در جام ملت های آسیا قهرمان شود، زیرا حق بازیکنان است و امیدوارم بچه ها با تمام وجودشان برای موفقیت تیم ملی تلاش کنند.

کاپیتان پرسپولیس درمورد وضعیت پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ برتر گفت: ۴-۵ بازیکن جدید که همه می دانند را جذب کردیم و به طور قطع به درد مان خواهد خورد. مسئولان باید مشکلات را بررسی کنند و برانکو، سرمربی تیم نیز برای رفع این مشکلات فکر‌های زیادی کرده و تلاش می‌کند که تیم آماده ای برای نیم فصل دوم داشته باشیم. باید در ۳ جبهه لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا مسابقه دهیم و مشکلات پرسپولیس خیلی بیشتر از آن چیزی است که از بیرون دیده می‌ شود.

نظر شما