طی مصاحبه‌ای مطرح شد؛

صحبت‌های بی‌پرده سیدجلال درباره بازگشت طارمی و احمدزاده

۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۵:۴۸:۳۳
کد خبر: ۷۸۷۷۳۶
صحبت‌های بی‌پرده سیدجلال درباره بازگشت طارمی و احمدزاده
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازگشت احتمالی مهدی طارمی و فرشاد احمدزاده، ۲ لژیونر فوتبال ایران به پرسپولیس اظهارنظر جالبی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیدجلال حسینی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره بازگشت احتمالی مهدی طارمی و فرشاد احمدزاده، ۲ لژیونر فوتبال ایران به پرسپولیس و اظهار نظر برخی کارشناسان بیان کرد: تصمیم گیرنده اصلی در این باره برانکو، سرمربی تیم است و من نمی توانم به این سوال پاسخ دهم و مهم ترین شخص، برانکو است که می تواند در این باره جواب دهد.

او درمورد احتمال قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ امارات اظهار کرد: امیدوارم تیم ملی فوتبال کشورمان در جام ملت های آسیا قهرمان شود، زیرا حق بازیکنان است و امیدوارم بچه ها با تمام وجودشان برای موفقیت تیم ملی تلاش کنند.

کاپیتان پرسپولیس درمورد وضعیت پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ برتر گفت: ۴-۵ بازیکن جدید که همه می دانند را جذب کردیم و به طور قطع به درد مان خواهد خورد. مسئولان باید مشکلات را بررسی کنند و برانکو، سرمربی تیم نیز برای رفع این مشکلات فکر‌های زیادی کرده و تلاش می‌کند که تیم آماده ای برای نیم فصل دوم داشته باشیم. باید در ۳ جبهه لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا مسابقه دهیم و مشکلات پرسپولیس خیلی بیشتر از آن چیزی است که از بیرون دیده می‌ شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز