دیجی سلامت و دانشگاه آزاد صدرنشین لیگ بانوان در مرحله نخست؛

کیوانی: هدف اصلی ما برگزاری مسابقات به بهترین شکل ممکن است/ تکابی: سالن تنیس روی میز اصفهان بهترین امکانات سخت افزاری را دارد

۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۸:۱۱:۳۶
کد خبر: ۷۸۸۰۶۴
مرحله نخست لیگ تنیس روی میز بانوان به پایان رسید و تیم‌های دیجی سلامت و دانشگاه آزاد در صدر قرار گرفتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فاطمه کیوانی، نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس روی میز، درباره مرحله اول لیگ برتر تنیس روی میز بانوان در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: این دوره از مسابقات به نام آذر نصیری قهرمان سابق تیم ملی برگزار شد. اصفهان میزبان این دور از مسابقات بود و در پایان مرحله اول تیم‌های دیجی سلامت و دانشگاه آزاد هر کدام با ۸ امتیاز در صدر جدول جای گرفتند.

وی اضافه کرد: امسال8  تیم در لیگ برتر تنیس روی میز بانوان حضور دارند که در مرحله اول هر تیم چهار بازی انجام دادند، در واقع ما امسال سه تیم را به لیگ اضافه کردیم و پیش از این قرار بود چهار تیم اضافه شود ولی چون شهرداری ارومیه نتوانست تیم کاملی ببندد از حضور در لیگ انصراف داد.

کیوانی ادامه داد: هدف اصلی ما  برگزاری مسابقات به بهترین شکل ممکن است. خوشبختانه اولین دوره رقابت‌ها در سطح بالایی برگزار شد. تلاش می‌کنیم این روند را در مرحله‌های بعدی نیز ادامه دهیم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون در پایان اظهار کرد: شرایط لیگ امسال نسبت به گذشته خیلی بهتر شده است. اکثر بازیکن‌های ملی پوش درهمه تیم‌ها حضور دارند و قهرمان فصل از قبل مشخص نیست. قطعا در ادامه با این روند بازی‌های جذابی را نیز شاهد خواهیم بود.

مهدی تکابی، رییس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان، نیز در مورد میزبانی این دوره از رقابت‌ها عنوان کرد: از نظر کمی و کیفی تلاش کردیم میزبان خوبی باشیم. خوشبختانه سالن تنیس روی میز اصفهان به لحاظ سخت افزاری بهترین امکانات را دارد. مرحله اول مسابقات در بهترین شرایط برگزارشد از نظر فنی نیز سطح رقابت‌ها بالا بود. تیم های حاضر همه با آمادگی لازم برای کسب عنوان قهرمانی آمدند که با این اوصاف قطعا در ادامه مسابقات جذابی را تماشا خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز