محسن کاوه در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ترکیه اگر با همه قوا هم می‌آمد بازهم قهرمان می‌شدیم/ بازگشت رضا یزدانی به تیم ملی را به فال نیک می‌گیرم/ انتخابات فدراسیون کشتی باید زودتر برگزار شود

۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۶:۰۶:۵۱
کد خبر: ۷۸۸۰۶۸
ترکیه اگر با همه قوا هم می‌آمد بازهم قهرمان می‌شدیم/ بازگشت رضا یزدانی به تیم ملی را به فال نیک می‌گیرم/ انتخابات فدراسیون کشتی باید زودتر برگزار شود
سرمربی تیم کشتی بیمه رازی گفت: با مشخص شدن رییس فدراسیون و انتخاب اعضای شورای فنی آزاد و فرنگی می‌توانیم امیدوار باشیم که بهترین تصمیم برای تیم ملی و کشتی‌گیرانی که انتخاب می‌شوند گرفته شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محسن کاوه، سرمربی تیم کشتی آزاد بیمه رازی بابل، در خصوص قهرمانی این تیم در جام باشگاه‌های جهان و همچنین وضعیت تیم ملی ایران صحبت کرد.

کاوه در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به قهرمانی اخیر بیمه رازی اظهار داشت: از لحاظ میزبانی و برگزاری این مسابقات شهر بابل توانست میزبانی شایسته‌ای داشته باشد و همه چیز مهیا بود که شاهد رقابت‌های خوبی از همه تیم‌ها باشیم. تیم‌هایی که در این مسابقات حضور پیدا کرده بودند از بهترین کشتی‌گیران خود استفاده کردند و می‌توان گفت با آمادگی بالا در بابل حاضر شدند. ما نیز از قبل پیش‌بینی لازم را داشتیم و می‌دانستیم تیم‌ها با شرایط خوب در مسابقات حاضر می‌شوند و از این‌رو با تیم را مجهز کردیم و برای قهرمانی بستیم.

وی در ادامه افزود: تیم ترکیه که در فینال مقابل آنها قرار گرفتیم در روز دوم چند کشتی‌گیر خود را از دست داد ولی بازهم فرقی نمی‌کرد و اگر تیم ملی ترکیه با همه توان به این مسابقات می‌آمد بازهم می‌توانستیم این تیم را شکست دهیم. هرچه‌قدر وضعیت باشگاه‌های ما خوب باشد و بتوانند در مسابقات بین‌المللی خوش بدرخشند بالطبع تیم ملی قوی‌تری نیز خواهیم داشت و خروجی مثبت باشگاه‌ها تاثیر بسزایی روی عملکرد تیم ملی ما دارد.

سرمربی تیم کشتی بیمه رازی با اشاره به انتخاب غلامرضا محمدی به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد خاطرنشان ساخت: محمدی از گذشته با تیم کار کرده است و به بدنه کشتی آشناست ولی بهرحال باید دید برنامه او برای تیم ملی چیست و چطور می‌خواهد برای تیم برنامه‌ریزی کند. ولی در حال حاضر مهم‌ترین اتفاق برای کشتی ایران انتخابات فدراسیون است و اینکه خیلی زود رییس جدید انتخاب شود و برنامه خود را برای دوره چهار ساله‌اش اعلام کند. با مشخص شدن رییس فدراسیون و انتخاب اعضای شورای فنی آزاد و فرنگی می‌توانیم امیدوار باشیم که بهترین تصمیم برای تیم ملی و کشتی‌گیرانی که انتخاب می‌شوند گرفته شود.

کاوه همچنین در پاسخ به این سوال که آیا دعوت شدن رضا یزدانی و دو کشتی‌گیر باسابقه دیگر چقدر برای تیم ملی سود خواهد داشت افزود: رضا یزدانی یکی از بهترین کشتی‌گیران ما در چند سال اخیر بوده ولی به خاطر دوری که از میادین داشته باید بیشتر تمرین کند تا بتواند بدن خود را به آمادگی برساند. یزدانی در کنار کشتی‌گیران جوان تیم ملی می‌توانند موفقیت لازم را به دست آورند. دعوت شدن یزدانی به تیم ملی را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم که بتواند موفقیت‌های گذشته خود را بازهم تکرار کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز