دومین دوره مسابقات گرنداِسلم ۲۰۱۸ – چین؛

شکست نماینده کره‌جنوبی برابر هادی‌پور/ آرمین نشان ارزشمند برنز را برگردن آویخت

۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۸:۱۷:۲۹
کد خبر: ۷۸۸۲۳۵
شکست نماینده کره‌جنوبی برابر هادی‌پور/ آرمین نشان ارزشمند برنز را برگردن آویخت
آرمین هادی پور تکواندوکار وزن 58- کیلوگرم در دیدار رده بندی مسابقات گرنداِسلم برابر «تای هون کیم» کره ای با نتیجه 3 بر 2 به برتری رسید و بر سکوی سومی این دوره از رقابت ها ایستاد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دومین دوره مسابقات گرنداِسلم تکواندو از صبح روز چهارشنبه - 21 آذرماه با حضور بهترین‌های تکواندو جهان در دو گروه مردان و زنان و در اوزان المپیکی به میزبانی «ووشی» چین آغاز و امروز (یکشنبه - 25 آذرماه) به پایان می رسد. دیدارهای رده بندی از ساعت 8:30 صبح (به وقت تهران) امروز (یکشنبه - 25 آذرماه) در حال پیگیری است که آرمین هادی پور به عنوان نماینده ایران دقایقی پیش به مصاف حریفش رفت.

آرمین که پس از یک دور استراحت، در نخستین دیدار «ساوکویهاری رامنارونگ» از تایلند را مقتدرانه شکست داده بود در مرحله نیمه نهایی به مصاف «جون جانگ» از کره جنوبی نایب قهرمان دوره قبل گرنداسلم، قهرمان آسیا 2018 و دارنده دو طلا و یک برنز گرندپری 2018 رفت و 2 بر صفر نتیجه را واگذار کرد تا برای کسب عنوان سومی تلاش کند.

آرمین برای کسب مدال برنز این رقابت ها با «تای هون کیم» نماینده کره جنوبی دارنده مدال طلا بازی های آسیایی 2018، قهرمان آسیا 2018، قهرمان جهان 2017 و 2015 و .... مبارزه کرد که با نتیجه 3 بر 2 (راند یک: 3 بر یک/ کره جنوبی - راند دو: 6 بر 3/ کره جنوبی - راند سه: 15 بر 8 / آرمین - راند چهار: یک بر صفر/ آرمین - راند پنج: 7 بر 3/ آرمین) به برتری رسید و نشان ارزشمند برنز را بر گردن آویخت. هدایت تکواندوکاران اعزامی برعهده سیدنعمت خلیفه به عنوان سرمربی است.

گفتنی است؛ به قهرمان این رقابت‌ها 70 هزار دلار (49 هزار دلار برای بازیکن و 21 هزار برای مربی)، نایب قهرمان 20 هزار دلار (14 هزار برای بازیکن و 6 هزار برای مربی) و نفر سوم 5 هزار دلار (3500 دلار برای بازیکن و 1500 دلار مربی) پاداش تعلق می‌گیرد.
 

نظر شما