مسعود حجی زواره در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مردانی کار‌ بزرگی در چین انجام داد/ تکواندو برای موفقیت در المپیک نیاز به سرمایه‌گذاری بهتری دارد

۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۰۷:۴۹:۳۶
کد خبر: ۷۸۸۶۰۲
مردانی کار‌ بزرگی در چین انجام داد/ تکواندو برای موفقیت در المپیک نیاز به سرمایه‌گذاری بهتری دارد
کاپیتان پیشین تیم ملی تکواندو بر این باور است باید کادرفنی تیم ملی را تقویت کرد و به تیم ملی فرصت داد تا کار خود را ادامه دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مسعود حجی زواره، کاپیتان سابق تیم ملی تکواندو، در گفتگو با خبرنگار برنا درمورد عملکرد سجاد مردانی و آرمین هادی پور در مسابقات گرند اسلم چین عنوان کرد: کسب مدال در چنین مسابقاتی کار آسانی نیست. تبریک می‌گویم به هر دو این ورزشکار که در این میدان بزرگ بار دیگر پرچم کشورمان را بالا بردند و افتخارآفرین شدند.

وی اضافه کرد: تکواندو ایران بازیکنان خوب و با پتانسل های بالایی در اختیار دارد ولی با این روال کار برای تیم ملی در مسابقات جهانی منچستر که از اهمیت بالایی برخوردار است سخت می‌شود. بدون شک ما احتیاج داریم که کادر فنی خودمان را تقویت کنیم. در حال حاضر اکثر کشورها در حال سرمایه گذاری روی تکواندو هستند ما چرا این کار نکنیم وقتی پتانسیل این را داریم.

حجی زواره ادامه داد: در گذشته تکواندو همواره جزو رشته های مدال آور به شمار می‌رفت. البته این موضوع در حال حاضر نیز مطرح می‌شود ولی همه صحبت‌ها با حدس و گمان است. زمان زیادی تا المپیک نمانده اگر می‌خواهیم تیمی را راهی المپیک کنیم باید برای آن برنامه ریزی کنیم و نواقص را جبران کنیم.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون در پایان خاطر نشان کرد: لیگ تکواندو کشورمان قطعا می‌تواند پشتوانه خوبی برای تیم ملی باشد. بهتر است به تیم ملی فرصت دهیم تا با تقویت شدن کادرفنی کارهای خود را در آرامش پیش ببرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز