سپیدرود خانه‌تکانی می‌کند؛

همه گزینه‌های روی میز جادوگر/ از ستاره‌های استقلال تا اعجوبه ملوان

۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۵:۳۷:۳۲
کد خبر: ۷۸۸۸۶۳
همه گزینه‌های روی میز جادوگر/ از ستاره‌های استقلال تا اعجوبه ملوان
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت برای تقویت تیمش در نیم فصل دوم قصد دارد تا چند بازیکن جدید جذب کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال سپیدرود رشت فصل را با هدایت خداداد عزیزی شروع کرد اما این مربی نتوانست با هواداران و بازیکنان روابط خوبی را بر قرار کند و خیلی زود در هفته چهارم از جمع سرخ پوشان جدا شد. پس از جدایی عزیزی، علی کریمی که سابقه هدایت این تیم در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر را داشت به عنوان سرمربی جدید انتخاب شد.

تیم کریمی در نیم فصل نخست نتوانست انتظارات هواداران را برآورده کند و با کسب تنها 10 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار گرفت. علی کریمی در تعطیلات نیم فصل قطعا بازیکنان جدیدی را وارد تیمش می کند همچنین قرار بود در روزهای اخیر او فهرست لیست مازاد سپیدرود را در سایت رسمی این باشگاه اعلام کند تا کنون چنین اتفاقی نیفتاده است.سپیدرود در حال حاضر فقط یک مربی یعنی حسین کعبی را به ترکیب خود اضافه کرده البته با این کار و به صورت خود کار نام او هم از میان بازیکنان حذف می شود.

سپیدرودی ها در نیم فصل نخست در خط حمله ضعف زیادی داشتند و تنها هفت بار توانستند دروازه حریفان خود را باز کنند. قطعا این تیم برای تقویت خط حمله خود یک مهاجم را جذب خواهد کرد.

جابر انصاری یکی از گزینه های مدنظر کریمی برای تقویت خط حمله سپیدرود در نیم فصل دوم است. مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران در نیم فصل نخست نتوانست رضایت وینفرد شفر (سرمربی تیم استقلال تهران) را جلب کند و در اکثر بازی ها یا نیمکت نشین بود یا در لیست 18 نفره حضور نداشت. جدایی انصاری از جمع آبی پوشان تهرانی تقریبا قطعی به نظر می رسد اما طبق شنیده ها مبلغ درخواستی انصاری برای حضور در سپیدرود بالا است و با توجه به شرایط مالی سپیدرود رشت باید دید مدیران این تیم با مبلغ درخواستی انصاری موافقت خواهند کرد یا خیر.

یکی دیگر از گزینه های احتمالی سپید رودی ها ، اکبر ایمانی هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان است که به دلیل مسائل خانوادگی قصد ندارد در نیم فصل دوم در جمع زرد پوشان آبادانی بماند و از این تیم جدا خواهد شد. ایمانی در صحبت های خود گفته است که از یک تیم بالانشین جدول پیشنهاد دارد از سوی دیگر سپیدرودی ها هم به دنبال جذب این بازیکن هستند و شاید اگر ایمانی با آن تیم بالانشین به توافق نرسید به این تیم بپیوندد.

دیگر گزینه احتمالی سپیدرودی ها بابک مرادی مهاجم جوان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی است. گفته می شود که قرارداد مرادی با انزلی چی ها به پایان رسیده و این بازیکن به دلیل مشکلات مالی حاضر به تمدید قرار داد با این تیم نشده است. اگر شرایط مذاکره بین طرفین خوب پیش رود باید مرادی را در نیم فصل دوم سرخ پوش ببینیم.

از سوی دیگر گفته می شود که کریمی علاقه دارد تا میلاد فخرالدینی مدافع راست تیم فوتبال ذوب آهن را جذب کند اما بعید به نظر می رسد تا علیرضا منصوریان سرمربی ذوب آهن اجازه جدایی این بازیکن رابدهد. در حال حاضر در پست دفاع راست سپیدرود رشت حسین کعبی بازیکن با سابقه و کاپیتان این تیم بازی می کند.

سپیدرود تیمی است که به شدت در خطر سقوط به دسته اول قرار دارد و اگر مسئولان شهر رشت و مدیران این تیم فکری به حال تقویت تیمشان در تعطیلات لیگ نکنند مطمئنا اوضاع دشوارتری را باید در نیم فصل دوم تجربه کنند.

نظر شما
پرونده ویژه