اکبر احدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

اتفاقات تلخ بوکس تکرار نمی‌شود/ هردو گروه تیم ملی زیر نظر خودم تمرین می‌کنند/ باید در کسب سهمیه المپیک موفق عمل کنیم

۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۶:۲۳:۴۶
کد خبر: ۷۸۸۸۷۲
اتفاقات تلخ بوکس تکرار نمی‌شود/ هردو گروه تیم ملی زیر نظر خودم تمرین می‌کنند/ باید در کسب سهمیه المپیک موفق عمل کنیم
سرمربی تیم ملی بوکس اعتقاد دارد تیم ملی با حمایت‌های فدراسیون می‌تواند در کسب سهمیه المپیک توکیو عملکرد موفقی داشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ اکبر احدی، سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان درخصوص وضعیت و شرایط تیم ملی و نفرات دعوت شده صحبت کرد.

احدی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به برگزاری اردوی آماده‌سازی بوکسورهای ایران گفت: از اول دی‌ماه اردوی ما آغاز خواهد شد که از 32 بوکسور برای حضور در این اردو دعوت کردیم که قرار است این 32 نفر در دو گروه تمرینات خود را آغاز کنند. به دلیل اینکه فدراسیون جهانی تغییراتی را در اوزان خود به وجود آورده و وزن‌های 49 و 60 کیلوگرم حذف شده است ما نیز تغییراتی را به وجود آوردیم.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر تیم ملی شرایط خوبی را ندارد و ملی‌پوشان از لحاظ بدنی و روحی در وضعیت مناسبی نیستند که البته فعلا نیازی نیست که ملی‌پوشان در شرایط آرمانی باشند و باید در دراز مدت بتوانیم به شرایط مطلوب دست پیدا کنیم و در نزدیکی مسابقات جهانی تیم را آماده کنیم. مسابقات قهرمانی کشور که برگزار شد شاهد بودیم که بوکسورها وضعیت چندان خوبی نداشتند و درکل شاهد مسابقات خوبی نبودیم.

احدی در پاسخ به انتقادات احسان روزبهانی که درخصوص دو گروه شدن تیم ملی بیان شده، تصریح کرد: برخلاف تصوراتی که وجود دارد ما دو تیم ملی نداریم و فقط بوکسورها را در دو گروه تمرین می‌دهیم. یک گروه بزرگسال و یک گروه امید و هر دو گروه نیز زیر نظر خود من تمرینات را انجام می‌دهند و برخلاف گذشته دو مربی برای دو گروه نداریم. در گروه امیدها بوکسورهای زیر 21 سال را داریم و در گروه بزرگسالان نیز بوکسورهای بالای 21 سال قرار دارند و قصد ما این است که تیم ملی را تلفیقی از باتجربه‌ها و جوانان ببندیم. مطمئن باشید اتفاقات تلخ گذشته درخصوص دو گروه شدن تیم ملی

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: با برنامه‌هایی که برای تیم ملی داریم و اگر حمایت‌های فدراسیون طبق صحبت‌هایی که صورت گرفته انجام شود تلاش خواهیم کرد در کسب سهمیه المپیک عملکرد موفقی داشته باشیم و در توکیو نمایش قابل قبولی را ارائه دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز