الزامات مدیریتی باید جدی گرفته شود؛

چنگیز: خصوصی‌سازی سرخابی‌ها دعای خیری بود که مستجاب شد

۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۲:۳۳:۴۷
کد خبر: ۷۸۸۸۸۷
چنگیز: خصوصی‌سازی سرخابی‌ها دعای خیری بود که مستجاب شد
پیشکسوت استقلال تهران گفت: خصوصی سازی باشگاه های استقلال و پرسپولیس بسیار اتفاق خوبی است و دعای خیر همه فوتبالی ها بود که مستجاب شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عبدالعلی چنگیز، پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه استقلال تهران در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، تصویب خصوصی سازی دو شرکت فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس را اتفاق بسیار خوبی دانست و گفت: این امر دعای خیر همه فوتبالی ها بود که به لطف خدا مستجاب شد.

وی ادامه داد: شاخه ها و عرصه های خصوصی سازی این دو باشگاه وسیع است و این روند باید با برنامه و با فکر باشد. الگوهای زیادی هم در دنیا وجود دارد که می توانیم در این خصوص از آن ها الگوبرداری کنیم.

چنگیز با بیان این که الزامات مدیریتی باید در روند خصوصی سازی حتما گنجانده شود، افزود: این روند باید به گونه ای باشد که باشگاه ها به طور کامل رها نشوند بلکه مدیریت ورزش کشور با آن ها هماهنگی و در سطح کلان بر آن ها نظارت و کنترل داشته باشد در غیر این صورت معلوم نیست تیمی که مدیریت باشگاه را به دست می گیرد چه بهره برداری هایی از آن کند.

پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه باید در روند خصوصی سازی کیفیت کار در نظر گرفته شود، افزود: این اقدام هم از لحاظ مادی و هم از لحاظ کیفی کمک های زیادی به تسریع رشد فوتبال کشور و در نهایت ورزش ایران خواهد کرد.

چنگیز با تاکید بر اهمیت تیم های پایه و هواداران دو باشگاه گفت: افرادی که می خواهند مدیریت این دو باشگاه را در دست بگیرند باید برنامه های مختلف و اثرگذاری را برای تقویت تیم های پایه و استفاده از نظرات و مشورت های هواداران و ساماندهی کانون هواداران داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز