رئیس مرکز مطالعات و پژوهشهای راهبردی خبر داد؛

برگزاری کنگره علمی ارتقای جایگاه ایران در المپیک چهارم دی ماه

۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۲:۴۵:۵۵
کد خبر: ۷۸۸۸۹۳
برگزاری کنگره علمی ارتقای جایگاه ایران در المپیک چهارم دی ماه
کنگره علمی توسعه ورزش قهرمانی با رویکرد ارتقای جایگاه ورزش ایران در المپیک در روز سه شنبه چهارم دی ماه به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در پایتخت گردشگری جهان اسلام «تبریز» برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا فضلی، رئیس مرکز مطالعات و پژوهشهای راهبردی گفت: کنگره علمی توسعه ورزش قهرمانی با رویکرد ارتقای جایگاه ورزش ایران در المپیک در روز سه شنبه چهارم دی ماه به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در پایتخت گردشگری جهان اسلام «تبریز» برگزار می شود.

رییس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی توضیح داد: این کنگره با مشارکت و سخنرانی اساتید فرهیخته و محققان برجسته کشور با ارایه آخرین یافته های پژوهشی در محور های مرتبط با رویکرد ها و راهبردهای بهبود جایگاه ایران در المپیک برگزار خواهد شد.

فضلی ضمن دعوت از مدیران کل استانها، روسای فدراسیون های ورزشی، مدیران و مربیان تیم های ملی از حضور دانش پژوهان و مربیان زبده استان میزبان و استان های همجوار جهت شرکت در این همایش ملی استقبال کردوگفت: در این رویداد علمی که به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش برگزار می شود؛ از روسا و دبیران شورای پژوهش استانهای برتر و برگزیده کشور نیز تقدیر خواهد شد.

محمد رضا فضلی در ادامه گفت: در حاشیه این کنگره در صبح روز چهارشنبه پنجم دی ماه دو کارگاه آموزشی: "تمرین زدگی در ورزش قهرمانی"، با هدف آشنایی و مروری بر اصول پیشگیری و درمان تمرین زدگی در ورزش و کارگاه آموزشی: "روان شناسی در ورزش قهرمانی" با هدف شناسایی، بهبود کیفیت تمرین و دستیابی به اوج عملکرد در رویدادهای بزرگ ورزشی برگزار میگردد که مجری و مدرس این کارگاه ها به ترتیب آقای دکتر شهرام فرج زاده و پروفسور حسن عشایری میباشند.

رئیس مرکز مطالعات در انتها یادآور شد که مخاطبان کارگاه ها؛ مربیان زبده رشته های ورزشی و قهرمانان و ورزشکاران نخبه هستند.

نظر شما