قضاوت داوران باید بهتر شود؛

نوری: جوانگرایی در استقلال اتفاق خوبی است/ شفر دانش و تجربه زیادی دارد

۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۳:۰۹:۵۸
کد خبر: ۷۸۸۹۱۳
نوری: جوانگرایی در استقلال اتفاق خوبی است/ شفر دانش و تجربه زیادی دارد
پیشکسوت باشگاه استقلال می گوید جوانگرایی شفر در استقلال آینده ساز است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد نوری، پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با سایت رسمی باشگاه در پایان نیم فصل اول گفت: نیم فصل اول به شکلی شروع شد که در ابتدای مسابقات دست شفر بسته بود. در 6-7 هفته آخر اما با برنامه ریزی های شفر و دیگر اعضای کادرفنی، تیم هماهنگ تر شد و نتیجه آن را دیدیم. در 4 بازی آخر بالاتر از خوب و عالی بودیم. برخی از بازیکنان نیز مانند علی کریمی خیلی خوب پیشرفت کردند و توانستند به تیم کمک کنند و انتظارات را برآورده کردند.

وی در ادامه درباره جوانگرایی انجام شده در استقلال بیان کرد: جوانگرایی آقای شفر واقعا خوب و آینده ساز است. شفر جوانان خوبی را معرفی کرده و توانسته در کنار امروز استقلال به بیمه کردن آینده تیم نیز فکر کند.

نوری درباره نتیجه اعتماد مدیریت و هواداران باشگاه به شفر تصریح کرد: شفر برای استقلال وقت می گذارد و عاشق تیم است. او دانش بالا و تجربه بسیار خوبی دارد و مدیریت و هواداران نیز به او اعتماد کردند و شفر نیز به این اعتماد ها جواب داده است. بسیاری اول فصل می گفتند استقلال خوب بازی نمی کند اما گذشت زمان نشان داد غیبت بازیکنان کلیدی تاثیرگذار بوده و حالا می بینید تیم بسیار پیشرفت کرده و اعتماد و صبوری هواداران، مدیریت و پیشکسوتان نتیجه داد و شفر تیم را احیا کرد. شفر کار خود را به بهترین شکل انجام می دهد و باید با حفظ آرامش به او بیشتر کمک کنیم.

وی در ادامه درباره آینده استقلال در نیم فصل دوم گفت: در نیم فصل دوم کار خیلی سخت است و همان اندازه که کار سخت است، امکان پیشرفت وجود دارد. باید تیم تقویت شود که مدیریت باشگاه نیز این موضوع را در نظر گرفته است. جوانان و با تجربه های خوبی هم اکنون در تیم داریم که 5 بازیکن ملی پوش نیز کیفیت بالای تیم را نشان می دهد و با تزریق خواسته های شفر می توانیم در لیگ قهرمانان آسیا که گروه سختی داریم نیز موفق باشیم.

نوری با انتقاد از سوت های داوران در نیم فصل، گفت: امیدوارم در نیم فصل دوم داوری ها منصفانه باشد. در بازی پدیده اگر استقلال 3 امتیاز را کسب می کرد، شرایط جدول چگونه بود؟ در بازی 6 امتیازی دیگر ما برابر سپاهان نیز نقش داوری را دیدیم. امیدوارم در نیم فصل دوم شرایط به شکلی تغییر کند که حقی از تیم ها ضایع نشود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز