مسعود حاجی‌آخوندزاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

عملکرد ملایی و بریمانلو در مسابقات مسترز چین قابل دفاع است/ برای حضور در المپیک باید برنامه‌ریزی درستی انجام شود

۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۷:۰۶:۳۹
کد خبر: ۷۸۹۰۱۲
عملکرد ملایی و بریمانلو در مسابقات مسترز چین قابل دفاع است/ برای حضور در المپیک باید برنامه‌ریزی درستی انجام شود
سرمربی سابق تیم ملی جودو معتقد است باید کشورهای موفق را الگوی خود قرار بدهیم که با چند شکست ورزشکارانشان از آنها ناامید نمی‌شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مسعود حاجی آخوندزاده، سرمربی سابق تیم ملی جودو، درباره عملکرد ملی پوشان در مسابقات مسترز چین صحبت کرد.

حاجی آخوندزاده با اشاره به عملکرد قابل قبول ملی پوشان در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: رقابت‌های جودوی مسترز چین که معتبرترین رویداد این رشته رزمی محسوب می شود از نظر فنی سطح بسیار بالایی دارد. رقبا همه جدی هستند و با آمادگی کامل در رقابت‌ها حاضر می‌شوند. به نظرم عملکرد سعید ملایی و بریمانلو قابل دفاع است هرچند که می‌توانستند عملکرد بهتری داشته باشند. رقابت‌های مسترز چین، آخرین رویداد فدراسیون جهانی جودو در سال 2018 بود و امیدوارم در مسابقات پیش رو نتایج بهتری برای جودو کشورمان به دست بیاید.

وی اضافه کرد: جودو همواره جزو رشته‌های مدال آور در چند سال اخیر بوده و قطعا در ادامه می‌تواند همین روند را ادامه بدهد. زمان زیادی تا کسب سهمیه المپیک 2020 باقی نمانده بدون شک برای حضور در میدان بزرگی مانند المپیک باید برنامه ریزی درستی انجام شود.

حاجی آخوندزاده گفت: همیشه اعتقاد دارم پتانسیل‌های زیادی در جودو ایران وجود دارد که فقط نیازمند حضور در میدان‌های بزرگ هستند. در حال حاضر نباید خواستار نتایج زود بازده باشیم و باید با صبوری و تلاش زیاد به دنبال بازگشت به مسیر موفقیت باشیم. باید کشورهای موفق را الگوی خود قرار بدهیم که با چند شکست ورزشکارانشان از آنها ناامید نمی‌شوند و بارها شاهد بودیم برخی نفرات شکست خورده مسابقات گذشته موفق به کسب مدال جهانی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز