حسین کعبی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

باخت به عربستان در آزادی تلخ‌ترین خاطره ورزشی‌ام است/ علی کریمی حق بزرگی برگردن من دارد/ با عزت آمدم و خوشحالم که با عزت می‌روم

۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۵:۴۵:۴۵
کد خبر: ۷۸۹۰۶۴
باخت به عربستان در آزادی تلخ‌ترین خاطره ورزشی‌ام است/ علی کریمی حق بزرگی برگردن من دارد/ با عزت آمدم و خوشحالم که با عزت می‌روم
بازیکن سابق تیم ملی ایران بعد از خداحافظی از تیم سپیدرود قصد دارد به عنوان مربی در این تیم حضور داشته باشد و اعلام کرد علی کریمی حق بزرگی برگردن او دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حسین کعبی روز گذشته بی‌تردید یکی از مهترین تصمیمات زندگی خود را گرفت و از فوتبال خداحافظی کرد. او در این‌باره به خبرنگار برنا گفت: من با عزت به فوتبال وارد شدم و خیلی برایم مهم بود با عزت مستطیل سبز را ترک کنم، خدارا شاکرم که این لطف را به من کرد و در زمان مناسبی کفش‌هایم را آویزان کردم.

وی افزود: در چند بازی اخیر فرصت کمی به من رسید که بتوانم در سپیدرود بازی کنم. من واقعا به این تیم تعصب دارم و برای آن خیلی حرص خوردم و می‌خورم و بزرگترین افتخارم هم این است که بازوبند کاپیتانی را مردم خوب این شهر به من دادند. راستش علی کریمی با من کاری کرد که در این زمانه کسی با برادرش هم نمی کند، او با من برادرانه حرف زد و در حق من بزرگی کرد و  واقعا مرام به خرج داد.

بازیکن تیم ملی ایران در جام جهانی 2006 آلمان در ادامه پیرامون حضورش در کادر فنی سپید رود عنوان کرد: این فرصتی بود که علی کریمی برای من محیا کرد تا بتوانم به جوانان سپیدرود کمک کنم و این کار را نیز با جان و دل انجام می‌دهم. ما چند سال است تلاش کردیم سپیدرود را به سطح اول فوتبال ایران بیاوریم. سال گذشته موفق شدیم در لیگ باقی بمانیم و امسال هم به امید  خدا در لیگ برتر باقی خواهیم ماند، البته افراد کنار آقای کریمی افراد کوچکی نیستند و نمونه‌اش فردی  مثل امامی‌فر است. به هر حال همانطور که گفتم با عزت به فوتبال آمدم و خودم را مدیون مردم خون‌گرم رشت و هواداران پرشور سپیدرود می‌دانم. عزت و احترام و مهربانی این مردم را نمی‌توانم جواب بدهم، اما با جان دل و کنار بچه‌ها برای حضور تیم در رده‌های بالاتر جدول  تلاش می‌کنم.

کعبی در پاسخ به سوال خبرنگار برنا مبنی بر اینکه شیرین‌ترین و تلخ‌ترین خاطره فوتبالی‌اش چیست، اظهار داشت: خاطره که زیاد است هم تلخ و هم شیرین و روی هم خداروشکر خاطرات شیرین زیادتر است، اما آنچه الان در ذهن دارم  باخت 2 بر1 به عربستان در آزادی بود که تلخ‌ترین خاطره ورزشی‌ام است و برد دو بر یک مقابل کره در بازی‌های جام ملت‌ها که پاس گل به علی کریمی دادم وهمین طور بازی خوب مقابل پرتغال شیرین‌ترین خاطرات من در مستطیل سبز است.

نظر شما
پرونده ویژه