نیازمند حمایت مسوولان هستیم؛

اینانلو: شرایط ملی‌پوشان خوب است اما به تمرین بیشتر نیاز داریم

۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۹:۳۲:۴۳
کد خبر: ۷۸۹۱۷۸
اینانلو: شرایط ملی‌پوشان خوب است اما به تمرین بیشتر نیاز داریم
مربی تیم ملی تفنگ کشورمان با اشاره به برپایی دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی تیراندازی ایران گفت: از روز گذشته دور جدید تمرینات آغاز شده و نفرات دعوت شده به این اردو مشغول تمرین و مرور مسایل فنی هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ابراهیم اینانلو با اشاره به روند تمرینی ورزشکاران گفت: در کل باید بگویم شرایط بچه ها خوب است، آنها جوان بوده اما نسبت به سال های گذشته تجربه بالاتری دارند و این تجربه در بسیاری از موارد کمک حال ما خواهد بود اما برای رسیدن به مقام و قهرمانی باید همه ابعاد ورزش حرفه ای را دید.

وی ادامه داد: هرچه بیشتر به زمان مسابقات نزدیک می شویم نیازمان به تجهیزات حرفه ای هم بیشتر می شود و این امری بدیهی است. در خصوص تامین ساچمه مشکلی نداریم هر چند با افزایش قیمت ها، کار تا حدودی سخت شد اما فدراسیون در این خصوص خوب عمل کرد و تیم ملی دچار مشکل نشد اما در خصوص تهیه فشنگ با توجه به این که باید از خارج از کشور تامین شود، نیازمند حمایت مسوولان هستیم و امیدواریم این مساله کامل حل شود.

مربی تیم ملی تفنگ تاکید کرد: ورزشکاران ما هر چند جوان هستند اما نسبت به سال های گذشته تجربه ای به مراتب بالاتر دارند و این تجربه در لحظه های سخت به کمک آنها خواهد آمد. در ورزش تیراندازی اسم ها به میدان نمی روند بلکه این سطح آمادگی و توان فنی نفرات است که می تواند به مدال ختم شود. ما باید تمرین های خود را افزایش داده و در صورت امکان اردوی خارجی خوبی را برگزار کنیم تا هم مساله فشنگ خود را حل کنیم و هم امکانات و تجهیزات ملی پوشان را به روز کنیم. پیشنهاد ما برای برپایی این اردو ، هانوفر آلمان است اما باید دید با توجه به شرایط و نوسانات ارزی، آیا این اعزام مقدور خواهد بود یا خیر؟

اینانلو ادامه داد: اگر قرار باشد اردوی خارجی داشته باشیم بهترین زمان نیمه بهمن ماه خواهد بود چرا که باید فرصتی برای بازگشت به تهران و استراحت ملی پوشان داشته باشیم تا سپس راهی هند و رقابت های کسب سهمیه شویم.

گفتنی است، رقابت های کسب سهمیه المپیک اسفندماه سال جاری در هند برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز