علی جباری:

باید تلاش کنیم حتی با وجود داوری به پیروزی برسیم

۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۲:۱۱:۵۰
کد خبر: ۷۸۹۳۰۹
باید تلاش کنیم حتی با وجود داوری به پیروزی برسیم
پیشکسوت استقلال می گوید این تیم در نیم فصل دوم به مراتب بهتر از گذشته کار خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی جباری، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران در گفتگو با سایت رسمی باشگاه، درپاسخ به این سوال که ارزیابی اش از استقلال در نیم فصل اول چیست، گفت: ما فصل گذشته چند بازیکن خوبمان را از دست دادیم. طبیعی بود که تیم دچار مشکل شود چون جایگزین ها نیاز به هماهنگی دارند و گاها جایگزین ها نمی توانند به اندازه بازیکنان قبلی خوب کار کنند و این مسئله مشکلاتی را با خود به همراه دارد. به هرحال با گذر زمان تیم شکل گرفت و بهتر شد و دلیلش هم همکاری همه جانبه بین مسئولان و کادرفنی بود. ما در اواخر نیم فصل اول خوب بهتر کردیم و کمی بدشانسی هم داشتیم وگرنه نتایج بهتری کسب می کردیم.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: خوشبختانه تیم شکل گرفته ولی به این معنا نیست که تیم استقلال کامل است. خوشبختانه از کادرفنی به طور کامل حمایت می شود و مطمئنا با کمک هواداران تیم بهتر هم می شود. شفر اشکالات تیم را بر طرف کرده و خیلی خوب است که تیم استقلال در تمام زمین می تواند توپ را بچرخاند. همین بازی آخر، دیدید که پدیده هیچ چیزی برای ارائه جلوی تیم ما نداشت. هرچه از روند بازیها گذشته، استقلال بهتر و بهتر شده و به هماهنگی بالاتری رسیده است. کسب 10 امتیاز از 4 بازی بسیار خوب است و از لحاظ روحی و فنی استقلال در شرایط مطلوبی قرار دارد.

او افزود: متاسفانه ما همیشه تحت تاثیر برخی مسائل قرار می گیریم. داوران نسبت به استقلال کم لطفی می کنند. ما همه مشکلات را به گردن داور نمی اندازیم و خود ما هم چند فرصت داشتیم که استفاده نکردیم ولی داوری هم اثر داشت. ما باید بیشتر تلاش کنیم که حتی اگر داوری علیه ما بود هم بتوانیم به گل برسیم. هواداران به تیم اعتماد دارند و باید به بهترین نحو جواب این اعتماد را بدهیم. بزرگان زیادی پیراهن استقلال را به تن کرده اند و باید بازیکنان با تلاش بیشتری بازی کنند و بدانند در چه تیم بزرگی هستند.

پیشکسوت استقلال در پایان اظهار کرد: استقلال طبیعتا بازیکنانی را در فصل نقل و انتقالات جذب می کند. اشکالاتی که در خطوط مختلف بود، حل شده ولی نیاز به کار بیشتر داریم چون بازی های آسیایی سختی پیش روی ماست و نیاز داریم. اگر لیگ تعطیل نمی شد، مطمئنم بهتر می شدیم. ما باید با یک تدارک خوب از همان ابتدای نیم فصل دوم برای موفقیت پای به میدان بگذاریم چون هنوز هم معتقدم استقلال شانس خوبی برای موفقیت در لیگ برتر را دارد.

نظر شما