مهران حاتمی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

جذب بازیکن خارجی جزو سیاست‌های باشگاه پتروشیمی است/ لیگ بسکتبال همیشه پویایی خاص خودش را دارد

۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۰۶:۱۵:۳۸
کد خبر: ۷۸۹۴۳۷
جذب بازیکن خارجی جزو سیاست‌های باشگاه پتروشیمی است/ لیگ بسکتبال همیشه پویایی خاص خودش را دارد
سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام معتقد است لیگ بسکتبال همیشه پویایی خاص خودش را دارد و خوشبختانه تیم ها هر روز بهتر از قبل می‌شوند و با آمادگی و انیگزه بالا در مسابقات حاضر می‌شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهران حاتمی، سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام، درباره وضعیت کلی لیگ برتر بسکتبال در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: لیگ بسکتبال همیشه پویایی خاص خودش را دارد. خوشبختانه تیم ها هر روز بهتر از قبل می‌شوند و با آمادگی و انگیزه بالا در مسابقات حاضر می‌شوند. امسال نیز بازی‌های خوبی را تا هفته پنجم شاهد بودیم که قطعا در ادامه نیز بازی‌های بهتری را تماشا خواهیم کرد.

وی ادامه داد: پس از تعطیلات یک ماهه لیگ خوشبختانه اولین بازی را با برد شروع کردیم. تلاش خواهیم کرد همین روند را ادامه دهیم تا به هدف اصلی خود دست یابیم.

حاتمی درمورد جذب بازیکن خارجی اظهار کرد: در حال حاضر چند تیم این کار انجام دادند و بازیکن خارجی جذب کردند و بدون شک در ادامه نیز این روند توسط تیم‌های دیگر ادامه خواهد داشت ولی در رابطه با تیم پتروشیمی هنوز قطعی نیست و جزو سیاست‌های باشگاه محسوب می‌شود که در صورت صلاح دید بازیکن خارجی جذب کنیم یا خیر. در حال حاضر پتروشیمی 5 بازیکن ملی پوش در اختیار دارد که همه از توانایی و پتانسیل بالایی برخوردار هستند.

سرمربی تیم پتروشیمی بندر امام در پایان درمورد بازی با ذوب آهن در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر بیان کرد: ذوب آهن تیم خوبی است. کادرفنی و بازیکن‌های خوبی دارد. قطعا بازی سختی برای ما خواهد بود بنابراین ما هیچ تیمی را دست کم نخواهیم گرفت و با تمام توانمان برای کسب پیروزی دیگر به مصاف حریف خواهیم رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز