بهنام محمودی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

نبود ستاره‌ها به لیگ والیبال ضربه زده است/ جذابیت بازی‌ها در نیم فصل دوم بیشتر خواهد شد

۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۰۶:۳۸:۰۲
کد خبر: ۷۸۹۴۵۷
نبود ستاره‌ها به لیگ والیبال ضربه زده است/ جذابیت بازی‌ها در نیم فصل دوم بیشتر خواهد شد
کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال معتقد است در نیم فصل دوم که تکلیف هشت تیم صعود کننده به پلی‌آف مشخص خواهد شد جذابیت مسابقات دو چندان می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بهنام محمودی، کاپیتان سابق تیم ملی والیبال، درباره نیم فصل نخست رقابت‌های سوپرلیگ والیبال در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: بازی‌های خوبی را شاهد بودیم. قطعا در نیم فصل دوم که تکلیف هشت تیم صعود کننده به پلی آف نیز مشخص خواهد شد جذابیت مسابقات دو چندان می‌شود. امسال چون رقابت‌های نزدیک و فشرده ای را تا به اینجا شاهد بودیم امید می رود که تا پایان فصل نیز لیگ پویایی داشته باشیم.

وی درمورد جوانگرایی انجام شده در تیم‌ها اظهار کرد: بازیکن‌های جوان اکثرا از پتانسیل بالایی برخوردار هستند. امسال اکثر تیم‌ها از جوانگرایی استقبال کردند، بنابراین فرصت مناسبی برای این بازیکن‌ها ایجاد شده که در صورت اثبات توانایی خودشان می‌توانند فرصت حضور درترکیب تیم ملی را نیز داشته باشند.

محمودی درباره جدا شدن بازیکن‌های مطرح از لیگ امسال تصریح کرد: قطعا نبود ستاره‌ها به لیگ ضربه می‌زند. لیگ برتر والیبال امسال وضعیت مطلوبی دارد ولی همانطور که عرض کردید خالی از ستاره است. این موضوع بدون شک به لحاظ فنی روی بازی‌ها تاثیرگذار خواهد بود.

وی افزود: حتی ممکن است از جذابیت بازی‌ها کاسته شود و تماشاگر کمتری در سالن مسابقات حاضر شود ولی باید صورت دیگر ماجرا را نیز دید. این موضوع شاید به سود لیگ نباشد ولی قطعا برای تیم ملی خوب خواهد شد و بازیکنان با حضور در لیگ‌های خارجی تجربه کسب می‌کنند و می‌توانند با کسب مهارت‌های جدید  با آمادگی بیشتر در خدمت تیم ملی کشورشان باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز