بیانیه باشگاه نساجی مازندران؛

این‌بار در برنامه ۹۰ مظلوم واقع شدیم/ آقایان! حداقل ۱۰ امتیاز نساجی سوخت

۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۸:۱۲:۴۵
کد خبر: ۷۸۹۴۹۹
این‌بار در برنامه ۹۰ مظلوم واقع شدیم/ آقایان! حداقل ۱۰ امتیاز نساجی سوخت
دوشنبه شب گذشته برنامه نود به بررسی اشتباهات داوری در نیم فصل اول لیگ برتر و سود و زیان تیم ها در این راستا پرداخت. در همین رابطه باشگاه نساجی مازندران بیانیه ای منتشر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دوشنبه شب گذشته برنامه نود به بررسی اشتباهات داوری در نیم فصل اول لیگ برتر و سود و زیان تیم ها در این راستا پرداخت. در همین رابطه باشگاه نساجی مازندران بیانیه ای منتشر کرد.

 در این بیانیه آمده است:

بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان معمای سوت‌های اشتباه نیم فصل اول لیگ هجدهم نه به‌طور کامل بلکه تاحدودی در برنامه نود حل شد. براساس آنالیز کارشناسان فنی و داوری این برنامه تلویزیونی از میان ۱۶ تیم لیگ برتری، تیم نساجی مازندران بیشترین ضرر را از ناحیه اشتباهات داوری متحمل شده است بدون آن‌که حتی یک بازی از سوت های اشتباه سود ببرد. گله و گلایه بسیار است و متاسفانه در همین برنامه اخیر نود هم نساجی مازندران دوباره مظلوم واقع شد. اینکه به گواه کارشناسان مختلف داوری برنامه نود (در کنار عادل فردوسی پور) ۹ اشتباه تاثیرگذار در ۷ بازی نساجی در نیم فصل اول رقم خورده بود در کمال تعجب در آنالیز جدید داوری همین برنامه به یک سوم رسید! به عبارت بهتر نساجی نه تنها در زمین مسابقه بلکه در بررسی و آنالیز اشتباهات داوری در برنامه نود هم مظلوم واقع شد تا برخی تیم ها راضی تر شوند!

باری، نساجی تیمی ریشه دار و مردمی با هوادارانی تحسین شده از لحاظ اخلاقی است که ظرف نیم فصل (تاکید می کنیم فقط نیم فصل) حداقل ۱۰ امتیاز را به دلیل اشتباهات عجیب و غریب و سریالی داوری از دست داد. با این وجود شاگردان جواد نکونام در سال اول حضور خود در لیگ برتر با کسب ۱۶ امتیاز توانستند در رده دهم بایستند در حالی که جایگاه واقعی نساجی مازندران، بزرگ ترین قربانی اشتباهات داوری حداقل رتبه پنجم جدول است. به راستی چه کسی پاسخگوی این حق کشی آشکار و از بین رفتن امتیازات نساجی روی اشتباهات داوری است؟ بگذریم، نیم فصل اول با تمامی اشتباهات داوری علیه نساجی به پایان رسید. هر آنچه هم گفته یا نوشته شود دردی را دوا نخواهد کرد و امتیازات فنا شده تیم محبوب مازندران بر نخواهد گشت. در این میان هواداران پر شمار نساجی در سراسر مازندران و ایران امیدوار هستند و انتظار دارند این حجم از اشتباهات داوری در نیم فصل دوم نیز علیه تیم محبوب آنها تکرار نشود. طرفداران فهیم و پرشور نساجی مازندران دوشنبه شب در نظر سنجی برنامه نود شرکت و از ته دل آرزو کردند سیستم کمک داور ویدئویی وارد فوتبال ایران شود. توقع هم دارند قبل از آن سیستم عدل و عدالت در قضاوت های نیم فصل دوم تیم نساجی حاکم شود که توسط بخش خصوصی اداره می شود و از حمایت های دائمی و اضافی تیم های دولتی برخوردار نیست. باشگاه نساجی مازندران نیز ضمن احترام به تمامی داوران امیدوار است حداقل در نیم فصل دوم این چنین قربانی سلسله اشتباهات داوری نشود تا در پایان فصل حق به حقدار برسد.

نظر شما
پرونده ویژه