حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در گفتگو با خبرگزاری برنا:

دولت تصمیم خوبی درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس اتخاذ کرد/ باید روی موضوع اهلیت بسیار حساس بود

۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۰۶:۴۳:۳۳
کد خبر: ۷۸۹۵۰۲
دولت تصمیم خوبی درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس اتخاذ کرد/ باید روی موضوع اهلیت بسیار حساس بود
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اصل واگذاری پیشنهاد خوبی است اما باید به محور مهم اهلیت در آن بسیار حساس بود، چرا که هر شخصی استحقاق اداره و مدیریت استقلال و پرسپولیس را ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حشمت الله فلاحت پیشه، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  و نماینده مردم اسلام آباد غرب، پیرامون تصمیم دولت مبنی بر واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی به خبرنگار برنا گفت: این واگذاری در چارچوب اصل 44 قانون اساسی تصمیم خوبی بود که دولت آن را اتخاذ کرد اما باید بدانیم در دو دهه گذشته برخی واگذاری‌ها با مشکلاتی مواجه شده که باعث شده اصل آن واگذاری موفقیت‌آمیز نباشد و به توسعه و رشد آن شرکت کمک که نکند هیچ، برعکس آن نیز وضعیت به ضرر سهامداران شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه اظهار داشت: وقتی صحبت از دو تیم پرطرفدار استقلال و پرسپولیس می کنیم شعاع دربرگیری ما تمام کشور است و این دو تیم در سراسر ایران هوادار دارند و ریشه های محبوبیت آنها بسیار گسترده است. باید بدانیم که این واگذاری حتما باید از جوانب مختلف از جمله جنبه های اجتماعی، اقتصادی آن و از همه مهمتر جنبه حرفه ای آن یعنی مباحث ورزشی موردبازبینی قرار بگیرد و خدایی نکرده تحت الشعاع سیاست یا پول قرار نگیرد.

فلاحت پیشه در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به وضعیت تیم پاس همدان، تصریح کرد: متاسفانه به علت تصمیمات غلط سیاسی پاس همدان به گونه ای اشتباه واگذار شد، تیمی که سال ها یکی از چهار قطب اصلی فوتبال ایران بود حالا از ادبیات حرفه ای فوتبال ایران پاک شده است. در حال حاضر بازیکنان بسیار خوب و مطرحی در دو تیم استقلال و پرسپولیس بازی می‌کنند که باعث شده این دو باشگاه به لحاظ بین المللی هم معروف باشند و همین موضوع اهمیت واگذاری آنها را نیز بیشتر می کند. بنده در پایان تاکید می کنم اصل واگذاری پیشنهاد خوبی است اما باید روی محور و موضوع مهم اهلیت در آن بسیار حساس بود چرا که هر شخصی استحقاق اداره و مدیریت این دو باشگاه را ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز