مهدی امیرآبادی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کیفیت لیگ رشد چشمگیری نداشت/ استقلال جای پیشرفت دارد/ برانکو نتایج بسیار خوبی کسب کرده است

۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۰۶:۴۱:۲۳
کد خبر: ۷۸۹۵۰۳
کیفیت لیگ رشد چشمگیری نداشت/ استقلال جای پیشرفت دارد/ برانکو نتایج بسیار خوبی کسب کرده است
بازیکن پیشین استقلال گفت: دروازه‌بانی که در دوره من بازی می کرد هنوز هم در لیگ برتر بازی می‌کند و این خودش یک دلیل برای عدم بازیکن سازی و سرمایه گذاری صحیح در فوتبال ماست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهدی امیرآبادی، بازیکن اسبق استقلال درباره کیفیت مسابقات لیگ برتر و همچنین نتیجه این تیم در پایان رقابت‌های نیم فصل به خبرنگار برنا گفت: ابتدا اجازه بدهید از استقلال شروع کنیم، آبی پوشان نشان دادند با حضور در جایگاه های پنجم جای پیشرفت دارند و می توان به آینده این تیم امیدوار بود. بنده فکر می‌کنم که موضوع  مهم در مورد استقلال این است که چهار-پنج بازیکن با کیفیت باید به تیم اضافه شوند، درخصوص بازیکنان نیز باید به مدیران باشگاه مشاوره کامل داده شود تا بازیکنی بی کیفیت خارجی وارد باشگاه بزرگی مثل استقلال نشود.به هر ترتیب آقای شفر باید هربازیکنی را که می خواهد جذب کند تا در ادامه مسابقات لیگ بهانه ای برای عدم نتیجه نگرفتن نداشته باشد.

وی افزود: استقلال جام حذفی را از دست داده و برای حضور موفق در لیگ و آسیا باید چند بازیکن خوب جذب کند، درباره گروه استقلال در آسیا نیز باید بگویم تیم ما در آسیا شناخته شده است و سال گذشته هم از گروهی سخت صعود کردیم.

امیرآبادی در بخش دیگری از صحبت هایش پیرامون کیفیت لیگ برتر اظهار داشت: متاسفانه کیفیت لیگ به نظر من رشد چشمگیری نداشته، شما ببینید دروازه‌بانی که در دوره من بازی می کرد هنوز هم در لیگ برتر بازی می‌کند و این خودش یک دلیل است بر عدم بازیکن سازی و سرمایه گذاری صحیح در فوتبال ما. باید ابراز تاسف خود را اعلام کنم از اینکه ما در فوتبال پایه بسیار ضعیف عمل کردیم و نتوانستیم درون لیگ خود پدیده سازی کنیم، البته در این میان نکات مثبتی نیز وجود دارد که یکی از آنها عملکرد تیم خوب پدیده است، تیمی که ستاره آنچنانی و بودجه زیادی ندارد اما خود را به عنوان یک مدعی در لیگ مطرح کرده است و باید به آنها تبریک گفت.

مدافع راست سال های نه چندان دور استقلال در پاسخ به این سوال که به نظرش چه تیمی قهرمان وچه تیم هایی در پایان فصل سقوط خواهند کرد، عنوان کرد: درباره تیم قهرمان که باید بگویم 5 تیم نخست لیگ که خود را از سایر حریفان جدا کرده اند، بخت اصلی قهرمانی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان را دارند، اما درباره تیم های سقوط کننده نمی توان پیش بینی کرد، خوشبختانه یکی دیگر از نکات قابل توجه در لیگ ما همین فاصله کم کیفی میان تیم ها است، همین مهم باعث شده نتوان گفت به طور مثال فلان تیم هم با امتیاز پایین سقوط خواهد کرد.

از این پیشکسوت استقلال درباره روند نتیجه گیری پرسپولیس نیز سوال کردیم، وی در این باره عنوان کرد: با توجه به محرومیت پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالاتی، برانکو به  خوبی توانست تیم را جمع جور کند و نتایج بسیار خوبی کسب کند. امیدوارم هر تیمی که در آسیا به عنوان نماینده ایران حضور دارد بتواند موفق باشد.

نظر شما