فریدون معینی:

فدراسیون فوتبال از هیچ تلاشی برای آماده‌سازی و موفقیت تیم‌های ملی دریغ نمی‌کند

۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۰۹:۳۴:۱۳
کد خبر: ۷۸۹۶۲۶
رئیس کمیته جوانان گفت: فدراسیون فوتبال با تلاش و پشتکار بستر آماده سازی و موفقیت تیم های ملی را فراهم می کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فریدون معینی، رئیس کمیته جوانان درخصوص آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال امید گفت:  این تیم شکل خوبی گرفته است و کادر بسیار خوبی از نظر فنی دارد و از نظر اداره تیمی معتقدم کرانچار و همکارانش مسیر بسیار مناسبی را طی می کنند.

وی در ادامه بیان کرد: برنامه های مختلفی را برای بازیهای این تیم در نظر گرفته شده و در واقع فدراسیون فوتبال در این زمینه برای  موفقیت تیم های ملی از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

وی درباره دیدار تیم ملی امید برابر سوریه گفت: خوشبختانه ملی پوشان در اولین دیدار تدارکاتی برابر حرریف خود عملکرد خوبی داشته و این امر نشان می دهد در مسیر رشد و موفقیت قرار گرفتند. تیم ملی امید در کنار دیگر تیم ها نیاز دارد به بازی های تدارکاتی تا در مسابقات آسیایی بهترین عملکرد را داشته باشد. ضمن اینکه  امید ها در تلاشند تا سهمیه المپیک را کسب و در این عرص نیز حضور داشته باشند.

رئیس کمیته جوانان در ادامه بیان کرد: باید با تیم های قوی بازی کرد تا پی به نقاط ضعف و قوت تیم برد تا در بازیهای انتخابی باید جز سه تیم باشیم و در المپیک حضور داشته و استعدادهای خود را به معرض نمایش بگذاریم، بهترین عملکرد را با آمادگی کامل داشته باشیم.

معینی در پایان گفت: آنچه که مسلم است راه دشواری برای حضور در المپیک داریم و از هیچ تلاشی برای موفقیت و ر سیدن به المپیک دریغ نخواهیم کرد. باید از داشته های خود استفاده کنیم تا به هدفمان برسیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز