اردوهای مستمر به هماهنگی بازیکنان کمک می‌کند؛

آزمون: فوتبال بانوان باید به جایگاه واقعی خود برسد

۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۱:۳۸:۲۸
کد خبر: ۷۸۹۷۰۷
آزمون: فوتبال بانوان باید به جایگاه واقعی خود برسد
سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: باید تمرینات آماده سازی مستمری را برای حضور در مرحله دوم رقابت های انتخابی المپیک برگزار کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: بعد از گرفتن جواز حضور در مسابقات مرحله دوم انتخابی که در فروردین ماه سال آینده برگزار می شود،  به  بازیکنان سه هفته فرصت دادیم تا در رقابت های لیگ  فوتبال حضور داشته باشند و در واقع در خدمت باشگاه های خود باشند.

وی ادامه داد: بعد از پایان بازی های لیگ در این هفته، بازیکنان در مرکز ملی فوتبال حضور خواهند داشت تا تمرینات خود را به مدت سه روز برگزار کنند. معتقدم حضور بازیکنان در کنار یکدیگر و هماهنگی آنها بسیار مهم است چرا که علاوه بر هماهنگ شدن با یکدیگر، مروری بر تمرینات تکنیکی و تاکتیکی خواهیم داشت.

وی گفت: شرایط سختی در مرحله دوم داریم و باید از لحاظ روحی و روانی خیلی قوی باشیم برایی حضور در این مرحله، نیاز به همبستگی و یکدلی داریم که خدا رو شکر بازیکنان ما به این حس خوب رسیده اند.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: برنامه های تاکتیکی ما در چند مرحله در اردو های مختلف دنبال می کنیم و در واقع باید نظم بیشتری در دفاع و حمله و در فاز انتقال از دفاع به حمله و گلزنی داشته باشیم.

آزمون در ادامه بیان کرد: در این اردو ما سعی کردیم با توجه به اسکن بازیکنان در مسابقات، بازیکن های جدید و جوان ررا به اردوهای تدارکاتی دعوت کنیم و ببینیم با توجه به نیاز در پست های مختلف بازیکنان رو بسنجیم. ما تا فروردین ماه چند مرحله ار دو پیش بینی کردیم که انشالله با توجه به بازی های لیگ این برنامه ریزی شده که مشگلی هم برای تیم ها پیش نیاد.

وی ادامه داد: در واقع بازیکنان وقتی در اردو حضور دارند هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ جسمانی به آمادگی لازم می رسند. برگزاری رقابت های لیگ نیز به ما کمک بسزایی می کند چرا که بازیکنان دائما در شرایط مسابقه قرار دارند. در واقع حضور بازیکنان با کیفیت به تیم ملی فوتبال بانوان کمک میکند.

آزمون ادامه داد: انشالله با رایزنی ها و ارتباط با کشور های صاحب فوتبال سعی داریم بازی دوستانه ی خوبی قبل مسابقات داشته باشیم که امیدوارم این اتفاق رخ دهد تا بتوانیم با آمادگی خوبی در مرحله ی بعد حضور داشته باشیم.

وی در پایان گفت:  از همه کسانی که  در این راه سخت ما رو حمایت کردند و در ادامه نیاز به حمایت های بیشتری داریم، همینطور از باشگاه ها که همیشه همراه ما بودند و در کنار ما گام برداشتند تشکر می کنم. معتقدم برای موفقیت فوتبال کشور همه ما یک هدف داریم و آن رساندن فوتبال ایران به جایگاه واقعیش در آسیا است.  

نظر شما