حرمت السادات زبردست:

کارگروهی با حضور افراد فنی در والیبال تشکیل خواهیم داشت

۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۱:۴۵:۴۶
کد خبر: ۷۸۹۷۱۵
کارگروهی با حضور افراد فنی در والیبال تشکیل خواهیم داشت
سرپرست نایب رئیسی امور بانوان درباره شروع به کار خود در فدراسیون والیبال گفت: ما برای آسیب شناسی به زمان نیاز داریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حرمت السادات زبردست، سرپرست نایب رئیسی امور بانوان درباره شروع به کار خود در فدراسیون والیبال گفت: ما برای آسیب شناسی به زمان نیاز داریم و هم اکنون در حال بررسی شرایط موجود در همه قسمت های بخش بانوان هستیم. ساختار داخلی، منابع انسانی و تیم های ملی را شناسایی می کنم و همچنین باید بخش های فنی را تقویت کنم و بتوانیم یک کارگروه با حضور افراد فنی تشکیل دهیم تا با فکر بازتر و نگاه بهتر تصمیم گیری کنیم و برای این کار به زمان کوتاهی نیاز داریم.

وی ادامه داد: ما برای برنامه هایی که آغاز شده، کاری نمی توانیم انجام دهیم؛ مانند لیگ. مسئولان باید لیگ را ادامه دهند تا لیگ را با همین کیفیت به پایان برسانیم تا بتوانیم برای آینده برنامه ریزی کنیم. درباره بخش تیم های ملی با توجه به مسابقات پیش رو، باید تصمیماتی را اتخاذ کنیم. با مشاورینی که حضور دارند و بیرون از مجموعه هستند باید همفکری کرده و تصمیم گیری کنیم.

زبردست درباره مجمع سالانه فدراسیون والیبال بیان کرد: مجمع بسیار خوبی داشتیم. به دنبال بزرگ نمایی نیستیم و این مجامع همیشه برگزار می شود. همواره انتقاداتی وارد است اما با توجه تصمیماتی که در مجمع و تصمیماتی که در جلسه قبل از مجمع اتخاذ شد، تصمیمات مهمی گرفته شد که در آینده بسیار مهم است و می تواند در ساختار والیبال کمک کند. بابت درک احساسات دو جانبه و پشتیابانی معاونت محترم فنی بسیار خوشحال هستم و همه دوست داشتند که والیبال به جایگاه خوب خود برسد.

زبردست در ادامه درباره همکاری با افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال گفت: آقای داوری از همکاران قدیمی ما در وزارت ورزش هستند. ایشان از مدیران خوب ورزش کشور هستند و ما دیدارهایی با یکدیگر داشتیم و از یکدیگر شناخت داشتیم. در مجموع آغاز کار من و آقای داوری جمع کردن حاشیه ها و راه انداختن فدراسیون والیبال در مسیری است که پیش از این وجود داشته است. وزارت ورزش با اجرای قانون منع به کارگیری شرایط را تغییر داد و ما نیز که عضوی از وزارت ورزش و جوانان بوده ایم باید به همکاری خود کمک می کردیم تا ثبات و آرامش ایجاد شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز