نماینده مشهد متحول خواهد شد؛

موافقت استانداری با انتقال تیم فوتبال پدیده به بخش خصوصی

۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۲:۱۶:۳۵
کد خبر: ۷۸۹۷۳۸
موافقت استانداری با انتقال تیم فوتبال پدیده به بخش خصوصی
درحالی که مقدمات واگذاری تیم پدیده به سازمان همیاری فراهم شده بود مدیرکل ورزش وجوانان خراسان رضوی از قطعی شدن واگذاری این تیم به شرکت خصوصی شهر خودرو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از  مشهد، فرزاد فتاحی درخصوص آخرین وضعیت تیم پدیده گفت: ضمن تقدیر از مسئولین استانداری، شهردار، شورای اسلامی شهر و سازمان همیاری شهرداری ها بخاطر حمایت‌های مالی خوبی که تاکنون از این تیم داشتند، مقدمات واگذاری تیم به سازمان همیاری فراهم شده بود.

وی ادامه داد: اما باتوجه به اینکه شهر خودرو به عنوان اسپانسر بخش خصوصی برای تحویل گرفتن تیم فوتبال پدیده و پرداخت هزینه‌های آن به صورت مکتوب اعلام آمادگی کرده بود جلساتی برگزار شد و ازآن جایی که سیاست دولت توجه و حمایت از بخش خصوصی است تصمیم براین شد تا از این شرکت حمایت شود.

مدیرکل ورزش وجوانان خراسان رضوی بااشاره به ارسال نامه به استانداری تصریح کرد: جلساتی با استانداری و مدیرعامل تیم پدیده داشتیم و باتوجه به پیگیری‌های استانداری قرار براین شد تا طی چندروز آینده نتیجه نهایی اعلام شود.

فتاحی بابیان اینکه این شرکت از نظر آخرین وضعت مالی دچار مشکلی نبوده خاطرنشان کرد: چندروز فرصتی که استانداری خواسته تنها برای اطمینان خاطر است و مشکلی برای عقد قرار داد و انتقال این تیم وجود ندارد.

وی ضمن تشکر از حمایت مردم از تیم پدیده گفت: این تیم توانست در نیم فصل نخست عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کند و شادی و نشاط را به شهر هدیه دهد مردم حق دارند که نگران وضعیت این تیم باشند ما نیز پیگیر هستیم تا بهترین اتفاقات رخ دهد.

نظر شما