آموزش‌های پایه به خوبی داده شده است؛

محمدرضایی: استان‌ها در المپیاد ورزشی رشته‌های اسکیتی مشارکت ۸۷ درصدی داشتند

۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۴:۱۲:۵۸
کد خبر: ۷۸۹۸۲۷
محمدرضایی: استان‌ها در المپیاد ورزشی رشته‌های اسکیتی مشارکت ۸۷  درصدی داشتند
رییس فدراسیون اسکیت گفت: مشارکت ۸۷ درصدی استان ها در رقابت‌های المپیاد استعدادهای برتر ورزش اسکیت ، نشان‌دهنده اهمیت طرح ملی ورزش کشور بوده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بهمن محمدرضایی پس از تحلیل و بررسی فرآیند برگزاری المپیاد استعداد های برتر ورزش اسکیت که در دو بخش دختران و پسران به میزبانی استان هرمزگان با حضور ۲۷ استان برگزار شده بود است اظهار داشت: مشارکت ۸۷ درصدی استان ها در این دوره از رقابتها نشان‌دهنده اهمیت پروژه ملی ورزش کشور در سطح جامعه اسکیت بود و نوید روزهای پر از موفقیت برای توسعه قهرمانی این رشته ورزشی را می دهد.

رئیس فدراسیون اسکیت از شرکت ۳۱۱ ورزشکار دختر و پسر در المپیاد استعدادهای برتر ورزش اسکیت خبر داد و گفت: کلیه ورزشکاران در این دوره از رقابت‌ها طبق آئین نامه اجرایی ستاد المپیاد وزارت ورزش ثبت در سامانه ملی مبین را انجام دادند که ورزش اسکیت هم ۳۱۱ ورزشکار ثبت نام و به رقابت پرداختند.

مشارکت ۷۰ درصد استانها در اردوی دعوت شدگان استعدادهای برتر ورزش اسکیت

پس از اتمام رقابت‌های مستعدین شناسایی شده از ۱۹ استان بوده است که نشان میدهد سطح پراکندگی دعوت‌شدگان ۷۰ درصد از استانهای کشور را در بر گرفته است و آمار بسیار ایده آلی است که مربیان توانستند آموزشهای پایه را به خوبی انجام دهند و تاثیرات فرایند آموزش در این آماررا به واقع مشاهده کردیم.

نگاه ۲۴ درصدی به جذب مستعدین درقاعده هرم اول پرورش

رئیس فدراسیون در خصوص اعلام این آمار اظهار داشت: به خاطر چند رشته ای بودن اسکیت با همکاری استعدادیابان فدراسیون با شناسایی ۷۶ مستعد از کل شرکت کننده حاضر در رقابت‌ها این را مدنظر قرار دادیم و در ادامه مراحل پرورش مستعدین برتر را توسط مربیان تیم ملی انتخاب خواهیم کرد.

سهیم بودن ۴۰ درصد از استانها در بخش مدال آوری

محمدرضایی رییس فدراسیون اسکیت حضور ۱۱ استان در بعد قهرمانی و مدال آوری را یک موفقیت حداکثری با توجه به فرایند تعریف شده فدراسیون دانست و گفت: ۲۷ استان برای کسب مدال آوری با همدیگر به رقابت پرداختند که در خاتمه ۱۱ استان موفق به کسب مدالهای برتر قهرمانی شدند.

دعوت ۵۳ درصد مستعدین دختران و ۴۷ درصد مستعدین پسران از کل ورزشکاران دعوت شده به اردوی استعدادهای برتر اسکیت

رئیس فدراسیون در خصوص ظرفیت دعوت شدگان به اردوی استعدادهای برتر گفت : از ۷۶ ورزشکار شناسایی شده ۴۱ نفر دختر و ۳۵ نفر پسر میباشد که توجه درصدی دختران بیشتر میباشد و دلیل آن در این المپیاد این میباشد که دختران در ماده های مختلف و در رده سنی موفق شدند رکوردهای نزدیک به هم داشته باشند.

طبقه بندی مستعدین در چهار منطقه کشور

۷۶ مستعد از ۱۹ استان در ۴ منطقه کشور شامل : شمال (۵ استان ، ۱۵ ورزشکار ) غرب (۵ استان ، ۳۰ ورزشکار) شرق (۴ استان ،۱۷ ورزشکار) جنوب ( ۵ استان ،۱۴ ورزشکار) طبقه بندی شده و برنامه ریزی که صورت خواهد گرفت در چندین مرحله فرآیند پرورش ورزشکاران را انجام خواهیم داد.

آموزش های تخصصی برای مربیان مستعدین دعوت شده

فدراسیون اسکیت پس از دسته بندی مستعد این اسامی مربیان آنها را استخراج نموده و برای تقویت ارتقای سطح آموزش آنها برنامه‌ریزی و در طی دوره های مختلف برگزار خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز