محمدرضا داورزنی:

ستاد عالی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ از این پس طبق برنامه با حضور روسای فدراسیون‌ها برگزار می‌شود

۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۵:۰۹:۰۱
کد خبر: ۷۸۹۸۷۵
ستاد عالی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ از این پس طبق برنامه با حضور روسای فدراسیون‌ها برگزار می‌شود
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت المپیک و پارالمپیک ٢٠٢٠ گفت: بر أساس برنامه از پیش تعیین شده از این پس در جلسات ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک ٢٠٢٠ از روسای فدراسیون ها هم دعوت خواهیم کرد تا در خصوص برنامه های مختلف در راستای حفظ سهمیه و رسیدن به مدال بحث و بررسی و در نهایت حمایت لازم صورت گیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا داورزنی در نشست مشترک روسای فدراسیون ها که عصر امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک برگزار شد، اهمیت رویداد بازی های المپیک و پارالمپیک را مورد توجه قرار داد و با تاکید بر حمایت از حضور پرقدرت  ایران در در بازی های المپیک و پارالمپیک توکیو تصریح کرد: بر اساس برنامه از پیش تعیین شده از این پس در جلسات ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک ٢٠٢٠ از روسای فدراسیون ها هم دعوت خواهیم کرد تا در خصوص برنامه های مختلف در راستای حفظ سهمیه و رسیدن به مدال بحث و بررسی و در نهایت حمایت لازم صورت گیرد.

او ادامه داد: در جلسات کمیته انظباطی فدراسیون ها نمایندگان دفتر بازرسی، حقوقی و امور مشترک فدراسیون ها الزامی است، همچنین بازرس هم در قالب ارکان فدراسیون قرار دارد و در جلسات هیات رییسه فدراسیون ها حضور بازرس الزامی است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: معرفی سرپرست هیات های استانی برعهده مدیرکل ورزش و جوانان استان ها است و فدراسیون ها و ادارات کل باید در این زمینه هماهنگی داشته باشند.

داورزنی با تاکید بر عملکرد درخشان  ورزش در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد: هر فدراسیون موظف است عملکرد 40 ساله رشته متبوع خود را آماده کند.

داورزنی به الزام درخصوص اجرایی شدن قانون منع به کارگیری بازنشستگان تاکید و اظهار داشت: موضوع بازنشستگی در هیات های استانی هنوز تعیین تکلیف نشده است به همین دلیل تازمان قطعی شدن این قانون در هیات های استانی، الزامی برای تغییرات وجود ندارد ولی به محض تعیین تکلیف نهایی موظف به اجرای قانون هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز