تاکنون ۸۶ درصد اعتبارات پرداخت شده است؛

فرامرزیان: از فدراسیون‌ها انتظار داریم بستر لازم برای حسابرسی تعهدی را فراهم کنند

۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۶:۲۵:۳۱
کد خبر: ۷۸۹۹۱۲
فرامرزیان: از فدراسیون‌ها انتظار داریم بستر لازم برای حسابرسی تعهدی را فراهم کنند
معاون توسعه منابع و پشتبانی وزارت ورزش و جوانان گفت: از چند فدراسیون باقیمانده هم انتظار داریم سیستم مکاتبات بدون کاغذ خود را مثل سایر فدراسیون ها راه اندازی کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ژاله فرامرزیان در جلسه مشترک روسای فدراسیون ها با وزیر ورزش و جوانان گفت: از فدراسیون ها انتظار داریم بستر لازم برای حسابرسی تعهدی را فراهم کنند و این قضیه تا پایان سال الزامی است. تا الان فقط چند فدراسیون این بستر را فراهم کرده اند.

وی افزود: پیرو تاکید دولت محترم برای مکاتبات بدون کاغذ و گسترش دولت الکترونیک از چند فدراسیون باقیمانده هم انتظار داریم سیستم مکاتبات بدون کاغذ خود را مثل سایر فدراسیون ها راه اندازی کنند.

معاون توسعه منابع و پشتبانی وزارت ورزش و جوانان در ادامه اظهار داشت: تاکنون ۸۶ درصد اعتبارات به فدراسیون ها پرداخت شده ولی گزارش های لازم به تفکیک سرفصل به وزارت ورزش ارسال نشده است تا امکان پرداخت مرحله بعد مهیا شود.

فرامرزیان در پایان تصریح کرد: تا کنون دو مرحله کمک ۵ میلیاردی به هیات های استانی واریز شده است که باید گزارش وصول و نحوه استفاده آن ارائه شود و پرداخت مرحله سوم منوط به ارسال این گزارش است.

نظر شما