کمیته فنی باشگاه بار دیگر برحمایت کامل خود تاکید می‌کند؛

مظلومی: همکاری و تعامل کامل در استقلال وجود دارد

۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۶:۴۰:۳۰
کد خبر: ۷۸۹۹۱۶
مظلومی: همکاری و تعامل کامل در استقلال وجود دارد
جلسه اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال عصر روز چهارشنبه در محل باشگاه برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جلسه اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال عصر روز چهارشنبه در محل باشگاه برگزار شد. در این جلسه آخرین شرایط تیم فوتبال استقلال و برنامه های تیم در میان فصل و نیم فصل دوم مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

پرویز مظلومی سخنگوی کمیته فنی در همین خصوص گفت: همانطور که مدیریت باشگاه پیش از این اعلام کرده بود، فعالیت های نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال در سکوت و به دور از هیاهو رسانه ای پیش می رود و باشگاه استقلال پس از قطعی شدن هر گونه فعالیتی در زمان نقل و انتقالات از طریق سایت رسمی باشگاه آن را رسانه ای خواهد کرد، همانطور که در موضوع فسخ قرارداد با دو بازیکن خارجی هم این موضوع به خوبی رعایت شد و پس از پایان همکاری باشگاه با این دو بازیکن از طریق سایت باشگاه استقلال و به صورت رسمی اعلام شد.

وی ادامه داد: همکاری و تعامل کامل میان کادر مدیریت، کادرفنی و کمیته فنی باشگاه وجود دارد و در مورد مسائل مشترک و فی مابین گفت و گو و مذاکرات مستقیم برقرار است.

مظلومی در پایان صحبت های خود تصریح کرد: باشگاه استقلال بر اساس درخواست سرمربی مذاکرات خود را با گزینه های مورد نظر ادامه داده و بدون تردید در نهایت بهترین انتخاب با تایید سرمربی تیم انجام خواهد شد.

کمیته فنی باشگاه استقلال بار دیگر بر حمایت کامل خود از کادرفنی و بازیکنان تاکید می نماید.

نظر شما
پرونده ویژه