سید عبدالحمید احمدی در نشست روسای فدراسیون‌ها:

جامعه ورزش ایران در گرامیداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی باز هم پیشرو و پیشگام خواهد بود

۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۷:۰۲:۳۱
کد خبر: ۷۸۹۹۲۳
جامعه ورزش ایران در  گرامیداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی باز هم پیشرو و پیشگام خواهد بود
سرپرست حوزه معاونت فرهنگی و ورزش همگانی پتانسیل ورزش کشور را برای برگزاری باشکوه مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بالا دانست و تاکید کرد که جامعه ورزش باز هم برای گرامیداشت این رویداد پیشرو و پیشگام خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سید عبدالحمید احمدی در نشست روسای فدراسیون‌ها که عصر امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن چهلمین فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت :دهه فجر امسال با توجه به چهل سالگی انقلاب اسلامی شرایط ویژه ای خواهد داشت بنابراین با توجه به این مهم که دشمن تلاش کرده فضای جامعه را به سمت ناامیدی ببرد باید با ورزش  شرایطی را بوجود آوریم که روحیه نشاط و آرامش در جامعه ارتقا یابد.

وی با اشاره به افتخارات جامعه ورزش که بارها باعث غرور ملی مردم و نشاط جامعه شده است، تصریح کرد :جامعه ورزش پتانسیل بالایی دارد تا همچون گذشته برنامه های را اجرا کند و موجبات شور و شعف در بین مردم را رقم بزند. در این بین فدراسیون ها با برنامه ریزی گسترده می توانند با برگزاری رویدادهای مختلف امید ، آرامش و نشاط را به جامعه عرضه کنند.

احمدی در بخش دیگری از سخنانش گفت : کنگره علمی ارتقا جایگاه ایران در المپیک 4 دیماه در تبریز برگزار می شود که امیدوارم فدراسیون ها مشارکت خوبی داشته باشند.

وی همچنین برگزاری مجمع پیشکسوتان رشته اسکی را مثبت ارزیابی کرد و خواستار برگزاری مجامع مشابه در فدراسیون های دیگر شد.

نظر شما
پرونده ویژه