شاهین بیانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تیم‌های استقلال، پرسپولیس و سپاهان در کورس قهرمانی نیم فصل دوم قرار می‌گیرند/ اعتراض به داوری در دنیا منسوخ شده است

۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۶:۳۴:۳۲
کد خبر: ۷۹۰۳۰۴
تیم‌های استقلال، پرسپولیس و سپاهان در کورس قهرمانی نیم فصل دوم قرار می‌گیرند/ اعتراض به داوری در دنیا منسوخ شده است
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، گفت: معتقدم که تیم‌های استقلال، پرسپولیس و سپاهان در کورس قهرمانی رقابت خواهند کرد. سپاهان نتایج خوبی کسب کرده است و این تیم شانس قهرمانی دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، شاهین بیانی، پیشکسوت استقلال درباره عملکرد آبی‌ها در نیم فصل نخست لیگ هجدهم در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: تنها نقطه ضعف استقلال در لیگ هجدهم خرید بازیکنان خارجی بود که از کیفیت لازم برخوردار نبودند. با فسخ قرارداد با آنها می‌تواند نقاط ضعف خود را برطرف کند.

وی ادامه دارد: کادرفنی هم به کیفیت بازیکنان خارجی خود پی برد و در نیم فصل آنها را کنار گذاشت. استقلال در بازی‌های اخر نیم فصل توانست نتایج خوبی بگیرد و شفر هم بعد از گذشت چند بازی به ترکیب مورد نظر خود رسید. آبی‌ها در فصل بعد با رفع نقاط ضعف خود می‌توانند نتایج بسیار خوبی را کسب کنند.

بیانی با تاکید بر اینکه استقلال در نیم فصل دوم زنگ خطری برای مدعیان قهرمانی است. معتقدم که تیم‌های استقلال، پرسپولیس و سپاهان در کورس قهرمانی رقابت خواهند کرد. سپاهان نتایج خوبی کسب کرده است و این تیم شانس قهرمانی دارد. آبی‌ها هم شانس قهرمانی دارند باید در نیم فصل دوم بازی‌ها را با برد پشت سر بگذارند.

وی درباره انتقال قرضی قائدی، بیان کرد: کادرفنی تصمیم نهایی برای بازیکنان می‌گیرند. قائدی هم نیاز به کسب تجربه دارد پ می‌تواند با حضور در تیمی عملکرد بهتری در استقلال داشته باشد. آبی‌پوشان در خط حمله نیاز به مهاجم ندارند اما باید در خط دفاعی بازیکنی را جذب کنند تا شرایط خط دفاعی این تیم بهتر شود.

بیانی با تاکید بر اینکه فوتبال در جهان به شکل حرفه‌ای پیگیری می‌شود، گفت: تیم‌هایی که بعد از نگرفتن نتایج همه تمرکز خود را به سمت قضاوت داوری پیش می‌گیرد نشان می‌دهند که هرگز به فکر مسائل حرفه‌ای و فنی تیم نیستند. اعتراض داوری دیگر در دنیا منسوخ شده است. باید در نیم فصل دوم تیم‌ها به مسائل فنی توجه بسیار داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز