روز چهارشنبه صورت گرفت؛

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و انجمن بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیک

۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۶:۱۳:۳۴
کد خبر: ۷۹۱۰۷۳
امضای تفاهم‌نامه همکاری میان بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و انجمن بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیک
تفاهم‌نامه‌ای میان بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و انجمن بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیک وزارت ورزش‌وجوانان با هدف همکاری مشترک در حوزه ورزش‌های الکترونیک امضا شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، چهارشنبه 28 آذرماه تفاهم‌نامه‌ای میان بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و انجمن بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیک وزارت ورزش‌وجوانان با هدف همکاری مشترک در حوزه ورزش‌های الکترونیک امضا شد. این تفاهم‌نامه به منظور ایجاد هم‌افزایی، همکاری و هماهنگی در اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های دو جانبه در حوزه ورزش‌های الکترونیک به امضا رسید.

همکاری مشترک جهت ساماندهی و نظارت بر مسابقات حضوری و برخط، تقویت بانوان در حوزه ورزش‌های الکترونیک، مشارکت در برگزاری المپیاد دانشجویی و دانش‌آموزی ورزش‌های الکترونیک، تلاش برای رفع نیاز بازیکنان حرفه‌ای در ابعاد داخلی و بین‌المللی؛ چند نمونه از مفاد همکاری قید شده در این تفاهم‌نامه است.

این تفاهم‌نامه از لحظه امضا به مدت سه سال اعتبار دارد. گفتنی است به منظور برنامه‌ریزی، پیگیری و اجرای مفاد این تفاهم‌نامه از سوی بنیاد و انجمن، یک کمیته راهبردی تشکیل خواهد شد. این کمیته با تشکیل کارگروه‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف ورزش‌های الکترونیک در جهت پیشروی موارد ذکر شده در تفاهم‌نامه قدم بر‌می‌دارد.

محمدکفاش یعقوبی به عنوان رییس انجمن ورزش‌های الکترونیک وزارت ورزش و جوانان، حسن کریمی مدیرعامل و محمد حاجی میرزایی عضو هیئت مدیره بنیاد ملی بازی های رایانه‌ای امضاکنندگان این تفاهم‌نامه بودند.  

نظر شما