در دیداری دوستانه صورت می‌گیرد؛

محک شاگردان کی‌روش مقابل فلسطین

۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۶:۲۸:۰۳
کد خبر: ۷۹۱۴۱۸
محک شاگردان کی‌روش مقابل فلسطین
تیم ملی فوتبال ایران در دیدار مقدماتی به مصاف فلسطین می‌رود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم ملی فوتبال ایران در دیدار مقدماتی به مصاف تیم ملی فلسطین می‌رود. این دیدار امروز ساعت 16:30 به وقت دوحه (17 به وقت تهران) در ورزشگاه الدحیل برگزار خواهد شد.

اردوی آماده سازی تیم ملی ایران در کمپ حرفه‌ای قطر در حال برگزاری است. پیش از آغاز رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، شاگردان کی‌روش بازی تدارکاتی با تیم ملی قطر خواهند داشت. ایران در حال حاضر رتبه 36 را در رنکینگ فیفا در اختیار دارد. تیم ملی ایران همچنین با 13 بار حضور در رقابت های جام ملت های آسیا از با تجربه ترین تیم های این رقابت به شمار می رود.

ایران که در سال های 1968، 1972 و 1978 قهرمانی آسیا را به صورت متوالی جشن گرفته، با حضور کارلوس کی روش و در صورت ادامه همکاری این مربی پس از جام جهانی شانس زیادی برای کسب چهارمین عنوان خود در آسیا را پس از سال ها دارد. 

تیم فلسطین در گروه B جام ملت‌های آسیا با تیم‌های استرالیا، سوریه و اردن همگروه است. اولین بازی رسمی این تیم در تاریخ ۲۶ جولای ۱۹۵۳ میلادی در برابر تیم ملی فوتبال مصر برگزار شده است. فلسطین در سال ۲۰۱۵ برای نخستین بار حضور در جام ملت‌های آسیا را تجربه کرد.

نظر شما