ظهر امروز صورت گرفت؛

بررسی عقد تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون فوتبال با فدراسیون جانبازان و معلولین

۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۴:۰۳:۳۰
کد خبر: ۷۹۱۷۷۰
بررسی عقد تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون فوتبال با فدراسیون جانبازان و معلولین
مسئولین فدراسیون فوتبال جانبازان و معلولین پیش از ظهر امروز با مهدی تاج دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال به همراه دکتر صمیمی- رئیس فدراسیون فوتبال جانبازان و معلولین، سردار الهی- رئیس انجمن، مصطفی رجبلو، دبیر انجمن در خصوص عقد تفاهم نامه همکاری فدراسیون فوتبال با فدراسیون جانبازان و معلولین بحث و بررسی کردند.

جلسه مشترک فدراسیون جانبازان و معلولین و انجمن فوتبال با مهدی تاج مبنی بر هماهنگی و بررسی عقد تفاهم نامه برای فوتبال جانبازان و معلولین در سه بخش فوتبال 7 نفره CP، فوتبال و فوتسال ID  و فوتبال و فوتسال قطع عضو برگزار شد.

لازم به ذکر است، یکی از مواردی که در این جلسه مطرح شد بحث مشارکت و  هماهنگی انجام کارهای دو فدراسیون و تعامل با یکدیگر بود.

مسابقات فوتبال  7 نفره که اخیرا در جریزه کیش میزبانی رقابتهای قهرمانی فوتبال اقیانوسیه بود و  این بازیها زیر نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا. بر همین اساس AFC مشتاق است فدراسیون های عضو  در این بخش ورود کنند و به تمام تیم هایی که در مسابقات اقیانوسیه حضور داشتند پاداش داد تا انگیزه تیم ها چند برابر شود.

از موارد دیگری که در این جلسه مطرح شد، بحث میزبانی مسابقات قهرمانی جهان در سال 2020 بود که از سوی  دبیرکل فدراسیون فوتبال 7 نفره جهانی با توجه به برگزاری بسیار خوب این مسابقات، پیشنهاد شد تا ایران میزبان شود که رئیس فدراسیون فوتبال ایران نیز در این زمینه قول مساعد دادند که حضور داشته و همکاری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز