فرشاد پیوس در گفتگو با خبرگزاری برنا:

لژیونرهای خوبی در تیم ملی حضور دارند/ صدرنشینی در آسیا را باید در زمین نشان بدهیم/ با حضور گوچی خط حمله قرمزها زهردارتر می‌شود

۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۵:۰۰:۲۴
کد خبر: ۷۹۱۸۸۳
لژیونرهای خوبی در تیم ملی حضور دارند/ صدرنشینی در آسیا را باید در زمین نشان بدهیم/ با حضور گوچی خط حمله قرمزها زهردارتر می‌شود
مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: مردم ایران پس از هشت سال حضور کی‌روش در تیم ملی قهرمانی می‌خواهند و این انتظار زیادی نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فرشاد پیوس، پیشکسوت فوتبال ایران که سابقه کاپیتانی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا را در کارنامه کاری خود دارد، پیرامون آخرین وضعیت این تیم و نتیجه تیم ملی در این تورنمنت مهم به خبرنگار برنا گفت: ما برای حضور در این رقابت‌ها شاید بازی‌های تدارکاتی زیادی نداریم که البته بازی با فلسطین و قطر هم برای خودش می‌تواند خوب باشد، اما اردوهای خوب در بهترین کمپ‌ها  داشتیم و از وزارت ورزش تا فدراسیون فوتبال هر آنچه که در توان داشتند را برای تیم ملی مهیا کردند و برای  تیم چیزی کم نگذاشتند.

وی در ادامه اظهار داشت: متاسفانه کی‌روش با برخی مصاحبه‌ها تیم را به حاشیه نزدیک می‌کند، او با رودرویی مقابل مربیان داخلی آتشی به پا کرد که دود آن به چشم تیم ملی رفت. شما اگر یک نظرسنجی بگذارید خواهید دید بعد از جام جهانی محبوبیت کی‌روش در کشور کم شده است.

پیوس با اشاره به این نکته که انتظار از تیم ملی قهرمانی است خاطرنشان کرد: ما لژیونرهای بسیار خوبی داریم که در ترکیب تیم ملی هماهنگی خوبی با هم دارند ولی فوتبال آمار ارقام نیست که ما بگوییم هشت سال است در صدر رنکینگ آسیا قرار داریم و تیم نخست آسیا هستیم. امیدوارم کی‌روش و ملی‌پوشان برای یک بار هم که شده این آمار را به صورت واقعی و درون زمین نشان دهند.

او در ادامه گفت: نمی‌خواهم این گونه جلوه بدهم که قهرمانی در آسیا کار ساده‌ای است! تیم‌های ژاپن، کره جنوبی، استرالیا و عربستان برای قهرمانی وارد رقابت‌ها می‌شوند و ما هم در گروه نسبت ساده‌ای افتادیم که می‌توانیم استارت خوبی را در همین بازی اول بزنیم و مردم را برای انتظاری که دارند امیدوارتر کنیم. مردم ایران پس از هشت سال حضور کی‌روش در تیم ملی قهرمانی می‌خواهند و این انتظار زیادی نیست و به امید خدا این تیم برای ایران افتخار آفرینی می‌کند.

مهاجم پیشین پرسپولیس درباره حضور احتمالی رضا قوچان‌نژاد در جمع سرخپوشان عنوان کرد: رضا بازیکن بسیار خوب و بی حاشیه‌ای است و به درد پرسپولیس می‌خورد و امیدوارم با حضور او خط حمله پرسپولیس زهردارتر شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز