محسن عاشوری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کادرفنی تیم ملی کاراته بانوان به فعالیت خود ادامه خواهد داد/ با حمایت‌های وزارت ورزش‌وجوانان به کسب نتایج دلخواه در المپیک ۲۰۲۰ فکر می‌کنیم

۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۷:۰۸:۳۷
کد خبر: ۷۹۱۸۸۵
کادرفنی تیم ملی کاراته بانوان به فعالیت خود ادامه خواهد داد/ با حمایت‌های وزارت ورزش‌وجوانان به کسب نتایج دلخواه در المپیک ۲۰۲۰ فکر می‌کنیم
سرپرست فدراسیون کاراته گفت: پایان امسال مسابقات اتریش و امارات را در پیش داریم و با کاراته‌کاهایی که شانس بیشتری به کسب نتیجه دارند به مسابقات فوق اعزام می‌شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محسن عاشوری، سرپرست فدراسیون کاراته درباره آخرین وضعیت کادر فنی تیم ملی کاراته بانوان در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: برای پیشرفت کاراته بانوان بررسی‌های بسیاری را انجام داده ایم و به این تصمیم رسیدیم که کادر فنی گذشته به فعالیت خود ادامه بدهد زیرا تا آغاز اردو و مسابقات لیگ جهانی فرانسه زمان زیادی نداریم. 

وی ادامه داد: موسوی، سرمربی فعلی تیم ملی نسبت به بازیکنان شناخت خوبی دارد و در رقابت‌های آسیایی و جهانی اسپانیا با هدایت این مربی تیم بانوان اعزام شد. البته ماندن کادر فنی به نتایجی که تیم ملی کشورمان در مسابقات فرانسه کسب می‌کند، بستگی دارد. امیدوارم تیم ملی کاراته بانوان در مسابقات آینده نتایج خوبی را به دست آورد.

عاشوری با اشاره به اینکه مربی خارجی خانم خوبی در سطح جهانی برای رشته کاراته وجود ندارد، افزود: معتقدم مربیان ایرانی سطح بالاتری نسبت به مربیان خارجی دارند. نمی‌توانیم برای بانوان مربی خارجی مرد در نظر بگیریم. بررسی‌های لازم انجام می‌شود تا تیم ملی کاراته بانوان در شرایط بسیار خوبی به مسابقات اعزام شود.

سرپرست فدراسیون کاراته با اشاره به اینکه تیم ملی کاراته آقایان در شرایط بسیار خوبی است، بیان کرد: مرحله اول اردوها مردان به پایان رسید و مرحله دوم هم 7 دی‌ماه آغاز می‌شود. پیش از اعزام به مسابقات فرانسه در کمپ رم به مدت پنج روز اردو آماده سازی برگزار می‌شود. 

عاشوری در پایان گفت: تا پایان امسال مسابقات اتریش و امارات را در پیش داریم و کاراته‌کاهایی که شانس بیشتری به کسب نتیجه دارند به مسابقات فوق اعزام می‌شوند تا تیم ملی کارته بانوان و مردان با آمادگی و کسب سهمیه در مسابقات المپیک 2020 حضور پیدا کنند و با حمایت‌های همیشگی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک به نتایج خوبی در المپیک توکیو برسیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز